"בנג'מי מוטורס הלקוחות הפכו להיות חלק מהמשפחה שלנו"

מגוון רכבים נוצצים של "שברולט", "איסוזו" ו"קאדילק" באולם תצוגה רחב ידיים (כולל נוף עוצר נשימה של הגליל), מוסך עם מכשור מתקדם, הבנה, התאמה וייעוץ אישי, נסיעות מבחן ואולי הכי חשוב: שירות מכל הלב שמוטמע היטב בתרבות הארגונית. תכירו את מרכז השירות "נג'מי מוטורס" בנצרת עילית. המנכ"ל ח'יר נג'מי מספר בראיון על החיבור לתעשיית הרכב, האיכויות והמגוון של הרכבים וגם: על תחושת הסיפוק האישית בעבודה מול הלקוחות

העידן הטכנולוגי המואץ בו אנו חיים, הוביל להתפתחות משמעותית במגוון עצום של תחומים, בין היתר בתעשיית הרכב בה ניתן לראות היום שינויים מרחיקי לכת, אפילו לעומת העשור הקודם. את ההתפתחות המרשימה הזו ניתן לראות – הלכה למעשה – ברכבים המתקדמים, הבוהקים, המאובזרים והמרשימים המוצגים למכירה ב"נג'מי מוטורס" ברחוב המעיין 8 בנצרת עילית (לשעבר סרוג'י מוטורס בע"מ"). מרכז השירות מעניק ללקוחותיו, מכל רחבי הצפון ובכלל, שורה של שירותים לרכבי שברולט, איסוזו וקאדילק.

באולם התצוגה ניתן כאמור להתרשם ממגוון הרכבים החדשים ולצידם גם נמכרים רכבים מיד שניה. בקומפלקס גם מוסך מורשה של UMI, (אחת מחמש יבואניות הרכב הגדולות בישראל) בו ניתנים שרותי תיקון וטיפול לשלושת מותגי הרכבים ורכבים נוספים. במוסך במרכז מחלקת מכונאות כללית, מחלקת חשמל, מחלקת דיאגנוזה ומחלקת מיזוג אוויר. במקביל אליהם גם פועלת מחלקת פחחות (לכל סוגי הרכב הכוללת הסדר עם חלק מחברות הביטוח) ומחסן חלפים לרכבים.

מי שעומד מאחורי כל האופרציה הזו הוא ח'יר נג'מי, המנכ"ל והבעלים של המרכז. הוא בן 41, נשוי ואב לשלושה ילדים, גר בכפר אעבלין. את המרכז הוא מנהל בשנה האחרונה אחרי שהיה תחת פעילות של סרוג'י מוטורס לאורך יותר משני עשורים. בני המשפחה מפעילים לצד הפעילות בנצרת עילית גם את פעילות המרכז בתל חנן.
נג'מי מכיר את עולם הרכב לאורך ולרוחב. בשנים בו הוא עוסק בענף רכש ידע רב שבא לידי ביטוי בהתנהלות המצליחה של המרכז – הכולל לא פחות מ-28 עובדים בכל המחלקות, כולל נותני ונותנות שירות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בעידן בו יש כל כך הרבה "שחקנים" במותגי הרכב מכל רחבי העולם, למה לרכוש את הרכבים שלכם? (שברולט, איסוזו וקאדילק)

"מה שמבדל אותנו זה האיכות של הרכבים בכל הקטגוריות, המגוון העצום, העוצמות, ההתאמה שלהם לצרכים של הלקוחות, הנוחות לנהג, האבזור המגוון, הבטיחות ומנעד המחירים הרחב המתאים לכל כיס, החל משברולט ספארק לסטודנטים ומשפחות קטנות או זוגות וכלה ברכבי מנהלים, רכבים מסחריים, רכבים לבעלי מקצוע, לחקלאים ורכבים משפחתיים גדולים ואמינים. הרכבים שלנו זוכים להצלחות בכל המבחנים ובחלק מהקטגוריות, כמו קטגוריית המיני בה אנחנו במקום הראשון עם השברולט ספארק. אנחנו רואים לקוחות שבים וחוזרים אלינו כי הם נוסעים שנים ארוכות ברכבים אמינים ונהנים מהרכישה שלהם".

המנכ"ל ח'יר נג'מי יחד עם העובדים המקצועיים במוסך המורשה במרכז
המנכ"ל ח'יר נג'מי יחד עם העובדים המקצועיים במוסך המורשה במרכז

"כל הנושא של נסיעות מבחן מאוד חשוב ללקוחות ואנו שמחים לאפשר להם להתנסות בחוויית הנסיעה במספר רכבים שלנו. כך אנו מובילים למידת ההתאמה האידיאלית עבור הלקוחות שלנו"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


איך אתם מתאימים את הרכב האידיאלי ללקוחות?

"במרכז שלנו מגוון רחב של רכבים. חשוב לנו מאוד לשמוע מכל לקוח שנכנס בשערי המרכז מה באמת הצרכים המרכזיים שלו. אני לא מאמין רק במכירה. הרצון שלי להוציא לקוח מרוצה, שישוב אליי גם בעתיד, שיטפל אצלנו ושיקבל מענה מלא לצרכיו. בסופו של יום מדובר ברכישה משמעותית. אנחנו לדוגמא מובילים בשוק המסחריות עם הסילברדו והאיסוזו. לרוכשים חשוב מאוד לקנות רכבים אמינים וזה מה שהם מקבלים. במקרה הזה התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן. רכב בלא מעט מקרים זה כלי עבודה עבור אנשים רבים, ולכן חשוב שהוא יהיה אמין ואיכותי. מעבר לזה אנו מודעים לחשיבות של רכב עבור קהל הלקוחות שלנו ולכן גם בטיפולים אנו משתדלים לתת מענה מהיר, מקצועי, איכותי ומדויק. אני חייב להדגיש שהם מקבלים גם מחיר אטרקטיבי מאוד".

כחלק מהרצון לחשוף את רכבי המרכז בפני הלקוחות, נערכים נסיעות מבחן על ידי אנשי הצוות של "נג'מי מוטורס". במהלך נסיעות המבחן הללו יכולים המתעניינים להיחשף לביצועים של הרכבים ומידת התאמתם. "כל הנושא של נסיעות מבחן מאוד חשוב ללקוחות ואנו שמחים לאפשר להם להתנסות בחוויית הנסיעה במספר רכבים שלנו. כך אנו מובילים למידת ההתאמה האידיאלית עבור הלקוחות שלנו", אומר נג'מי.
חלק נוסף במכלול השירותים במרכז הוא נושא המימון לרכב. גם בנקודה זו באים במרכז לסייע ללקוח במטרה שהוא יקבל את ההצעה הכי טובה מול הבנקים ומול חברות המימון.

הצוות המורחב של נג'מי טורס בנצרת עילית
הצוות המורחב של נג'מי טורס בנצרת עילית

"מנקודת ראותנו כל נושא השירות ושביעות הרצון של הלקוח מצוי בראש סדר העדיפויות שלנו, בחשיבות עליונה. זו ממש מילת מפתח שמושרשת היטב בכל הארגון, כחלק מהתרבות הארגונית הברורה של UMI ושל הארגון בכלל"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הכל במקום אחד

במוסך המורשה של "נג'מי טורס", עובדים אנשי מקצוע איכותיים, עם ניסיון של שנים רבות בתחום. אותם עובדים זוכים לעבור הכשרות על בסיס קבוע ב-UMI, בכדי שיוכלו להעניק את המענה המיטבי עבור הלקוחות והרכבים שנכנסים בשערי המוסך. במקום ניתנים שירותים עם ציוד מתקדם גם לרכבים ממשרדי ממשלה, מד"א, משרד הביטחון ורשויות נוספות. מעבר לכך ניתן לקבל במקום גם שרותי מוסך נרחבים לכל סוגי הרכב.

מחלקת הפחחות המקצועית הממוקמת במוסך מהווה חלק אינטגראלי מפעילותו. במחלקה עובדים במסגרת הסדרים עם חלק ניכר מחברות הביטוח, כולל: מנורה, איילון, ביטוח ישיר (איי.דיאיי) ושומרה. במסגרת זו ניתן גם רכב חלופי עד לסיום התיקון ברכבו של הלקוח. אופציה שניה הינה תיקון במסגרת דוח פרטי שבמסגרתה ניתנים תנאים טובים כמו רכב חלופי , תשלום דחוי ל- 90יום, ועזרה בהשתתפות עצמית.

איזה מקום אתם מוצאים לנושא השירות במרכז? כיצד הנושא מוטמע בתרבות הארגונית שלכם?

"מנקודת ראותנו כל נושא השירות ושביעות הרצון של הלקוח מצוי בראש סדר העדיפויות שלנו, בחשיבות עליונה. זו ממש מילת מפתח שמושרשת היטב בכל הארגון, כחלק מהתרבות הארגונית הברורה של UMI ושל הארגון בכלל. זה ברמת התאוריה. ברמה הפרקטית אנו מקפידים על ייעוץ אישי להתאמת הרכב הפוטנציאלי לרכישה וכפי שציינו גם בחינה של אופציות המימון שעל השולחן, קבלת רכב לתיקון או טיפול במוסך, עמידה בזמנים במסירת הרכב ללקוח בזמן שהובטח לו, סיוע בכל פנייה, מענה מהיר וממוקד מטרה, שירות איסוף רכב מהבית, וחדר המתנה נעים. אפשר לסכם ולומר שנושא השירות הוא תחום שבו אנו לא מתפשרים ואנו דואגים שכל לקוח יקבל שירות לא פחות ממעולה אם זה במכירה, בקבלה, במוסך ובכל פנייה לעובד באחת המחלקות שלנו".

מה לגבי טרייד אין?

"במרכז ניתן לרכוש רכב במסגרת Certified. מדובר במכוניות אשר עומדות במספר קריטריונים ברורים: דגמים המיובאים לישראל על ידי UMI, דגמים בני 5 שנים או עד 100,000 ק"מ, עמידה בתקנים מכאניים וחזותיים ובעלות נקייה משעבודים. מכוניות אלו זוכות לאחריות יבואן מקורית לתקופה של שנה או עד 20,000 ק"מ ובנוסף, לקוחותינו נהנים ממוקד תמיכה ושירות".

הרכבים המוצעים למכירה במסגרת ה"סרטיפייד" (רכבים יד שנייה באחריות מלאה)
הרכבים המוצעים למכירה במסגרת ה"סרטיפייד" (רכבים יד שנייה באחריות מלאה)

"אני שמח מאוד לעסוק בתחום הזה, מעבר לזה שמדובר במקור פרנסה. האינטראקציה עם הלקוחות היא אספקט מאוד חשוב ומספק"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אני מברך על כך שהלקוחות בוחרים בנו בנו שוב ושוב"

לצד כל העבודה המקצועית והפעילות העסקית במרכז, נראה כי ח'יר מוצא סיפוק אמיתי בניהול כל המערכת והמחלקת. הוא מודה כי השוק מאתגר, תחרותי ומורכב, אך כל זאת לא מונע ממנו לקום מדי יום לעבודתו עם מרץ רב ותחושת עשייה, "אני שמח מאוד לעסוק בתחום הזה, מעבר לזה שמדובר במקור פרנסה. האינטראקציה עם הלקוחות היא אספקט מאוד חשוב ומספק ואני יכול לומר ללא היסוס כי חלק ניכר מהלקוחות הפכו להיות חלק מהמשפחה שלנו. אנחנו מכירים אותם באופן אישי ושמחים להעניק להם שירות אדיב, נעים ומקצועי בכל הנדרש, תוך שימת לב ודגשים גם לפרטים הקטנים. אני מברך על כך שהם בוחרים בנו שוב ושוב, קונים את הרכבים אצלנו במרכז ומטפלים אצלנו בהמשך. אני מעריך שחלק ניכר מזה קורה בגלל הקשר הבין אישי שנוצר- לצד המקצועיות הרבה ויתר האיכויות שלנו".

בשבוע הקרוב: מהשלישי עד העשירי במרץ תערך במרכז "נג'מי מוטורס", חגיגת מכירות מטורפת של חברת "שברולט" תחת הכותרת 7 SALE, כחלק מקמפיין מכירות ארצי של מותג הרכב האמריקאי. בשבעת ימי המכירות יימכרו בהנחות משמעותיות דגמי החברה ובהם: ספארק שתימכר ב-69,000 אלף שקלים במקום 79,000 אלף שקלים, טראקס, אקווינקוס, טראוורס וסילברדו. במקביל, בסוף השבוע הבא ייערך גם קמפיין מכירות לרכבי המסחריים של המותג מסוג סילברדו, סוואנה ודי-מקס.

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|