בן אלטיט לקראת הפועל ירושלים: "יש לנו מה למכור מולה"

אחרי שרשמה שני ניצחונות רצופים בליגה (86:76 מול הפועל ת"א), הפועל גלבוע/גליל תנסה לבלום את הפועל ירושלים הלוהטת של עודד קטש שתגיע לגן נר במוצ"ש (20:30) עם מאזן מושלם. צילום: מנהלת הליגה (עודד קרני)

קרב מסקרן בגן נר: הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שרשמה במחזור האחרון ניצחון שני ברציפות בליגה לאחר שגברה בהיכל קבוצת שלמה על הפועל ת"א בתוצאה 76:86, תנסה לעצור במוצ"ש (20:30) את הפועל ירושלים החזקה שמגיעה לגן נר עם מאזן מושלם. להזכירכם, הקבוצה מגן נר פתחה את העונה עם הפסד חוץ מאכזב מול הפועל ב"ש, במשחק שבו היא שמטה יתרון 22, אבל מאז הספיקה להפיק לקחים ורשמה כאמור שני ניצחונות שהעלו את הקבוצה למאזן חיובי. יש לציין כי גלבוע/גליל מסתדרת נהדר עם האדומים מתל אביב בשנים האחרונות והניצחון האחרון היה החמישי שלה מששת המפגשים האחרונים. וכעת, היא ניצבת בפני משוכה רצינית בדמות הפועל ירושלים, שפתחה את העונה נהדר, הן בזירה המקומית והן בזירה האירופית. בן אלטיט אמר לקראת המשחק מול ירושלים: "רוב הקבוצה בליגה עדיין לא ממש מחוברות, כך גם אנחנו. דווקא הפועל ירושלים ומכבי ת"א, שתי קבוצות שיש להן סגלים רציניים, נראות די מחוברות. ברור שמשחק מול הפועל ירושלים זה אתגר רציני עבורנו. ירושלים מגיעה במומנטום חיובי אחרי 5 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אני מקווה שנגיע למשחק הזה מחוברים ונדע לעצור אותם. כל מפגש מול ירושלים, לפחות במשמרת שלי כאן, היה מעניין ומותח. יש לנו מה למכור מולה. הקהל שלנו יודע שזו הצגה ששווה לראות ואני מקווה לראות אולם מלא".

מצטיין המחזור: בראיינט קרופורד

הגארד הצעיר, שהוביל את הפועל גלבוע/גליל לניצחון חוץ על הפועל ת"א עם 25 נקודות באחוזים נהדרים (6-8 לשתיים, 3-4 לשלוש, 4-4 מהקו), 3 אסיסטים, 6 חטיפות ומדד 28, נבחר למצטיין של המחזור השלישי בליגת העל.

 

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|