במוצ"ש: כחלון מגיע לעפולה

במטה צופים השתתפות של כ-1000 תושבים מעפולה והאזור. ראש המטה איתי כהן: "אני חושב שזו חובה שאיש כמו כחלון, שתמיד מדבר בגובה העיניים, יהיה בעמדת השפעה בממשלת ישראל"

שר האוצר משה כחלון, יחד עם שלושה חברי כנסת של "כולנו" יגיעו במוצ"ש לכנס בחירות מרכזי באולמי בראשית בעפולה. הביקור הצפוי מצטרף לשורה של ביקורים של השר בשנים האחרונות בעיר, בין היתר בשל מעורבתו העמוקה בפרוייקט "מחיר למשתכן". איתי כהן, ראש המטה בעיר סיפר כי לכחלון צפויים להתלוות שר הכלכלה אלי כהן, שרת הבינוי הושיכון יפעת שאשא ביטון וחברת הכנסת טלי פלוסקוב.

בשבועות האחרונים פועל כהן יחד עם מנהלת המטה עו"ד ענבל אפשטיין כידרה לחשוף ביתר שאת את פעילותו של השר כחלון במהלך כהונתו. במסגרת זו פעילים רבים של "כולנו" 'פשטו' ביום שישי האחרון על רחובותיה המרכזיים, חילקו פליירים וסיפרו על העשייה של כחלון במהלך כהונתו.

"אנו צופים שכ-1000 מתושבי העיר והאזור יגיעו בשבת לקחת חלק בכנס של כחלון", אמר השבוע כהן, “למרות שעפולה עיר ליכודית וכחולה אני חושב שלכחלון יש מקום של כבוד ותמיכה נרחבת של הימין השפוי בבירת העמק וכל האזור. בסופו של יום כולם משתייכים לגוש הימין. המשימ המרכזית שלנו היא לתת חשיפה מכרעת ועצומה על פועלו של כחלון ובכל שיחה עם תושבים אנו מגלים כמה העשייה הזו לא באה לידי ביטוי ברמת הידיעה. הרבה תושבים לא יודעים שמעבר לרפורמת הסלולאר כחלון אחראי על מהפכת הצהרונים שחוסכת למשפחות צעירות אלפי שקלים בכל שנה. כחלון גם חתום על מחיר למשתכן שנוגעת מאוד לתושבים באזור ולראייה: רבים מצעירי האזור זכו לדירה חדשה במחיר של 640 אלף שקלים, הרבה פחות ממחיר השוק. הוא גם הוביל את ההעלאה המשמעותית בשכר החיילים והשפיע על עוד הטבות רבות עבור הציבור בישראל. אני חושב שזו חובה שאיש כמו כחלון, שתמיד מדבר בגובה העיניים, יהיה בעמדת השפעה בממשלת ישראל. כחלון וחברי כולנו הם חברי המפלגה היחידה שמדברים שפה חברתית, לא רק בסיסמאות אלא גם במציאות- הלכה למעשה. אני באופן אישי מתחבר לאני מאמין שלו מכיוון שגם אני נבחרתי על הטיקט החברתי".