בלתי שבירים בעליל: גלבוע גליל גברה על נס ציונה לאחר קאמבק ענק

מתחילים להריח את הפלייאוף? גלבוע גליל מנצחת את נס ציונה בתוצאה 97:95 ועלתה למקום ה- 5. מסתמן, הקמבאקים של גלבוע/גליל זו כבר שיטה! בירושלים האדומים מהצפון מחקו יתרון של 15 נק', מול נהריה הרף עלה לחזרה מפיגור של 20 נק' וביום חמישי האחרון, צחוק הגורל- חניכיו של בית הלחמי השוו את שיא הקאמבקים בהיסטוריה של ליגת ווינר מול נס ציונה, שעשתה זאת לאשדוד לאחר שחזרה מפיגור דומה של 29 נק', וניצחה את הדולפינים גם כן בהארכה. דרמה בדקות הסיום של המשחק לאחר שהכתומים טענו להחלטת שיפוט שערורייתית. הריסון שוב הצטיין עם 33 נק' ולידיי עם 26 נק'.

הפועל גלבוע/גליל עשתה צעד נוסף ביום חמישי האחרון לעבר הפלייאוף העליון, לאחר ניצחון דרמתי גדול בתוצאה 97:95 על הכתומים מנס ציונה שהפכה בשנים האחרונות לסוג של "מוקש" לאדומים מהגלבוע.

אולי בהשפעת טקס הענקת מאמן החודש לבית הלחמי, ושחקן החודש לזאק לידיי, החבורה הלוחמת של בית הלחמי פתחה זחוחה את המשחק וללא אנרגיות, הגארד המצטיין ג'ייקובן בראון סחב רגל, וכל הפעולות והמהלכים שלהם על הפרקט לא צלחו לעומת שחקניו של זילברשטיין שפשוט שיחקו נהדר שני רבעים וחצי, צלפו שלשות, ושלטו בריבאונד.

יש ערימה של חברה על הפרקט: שמחת הניצחון בסיום המשחק של גלבוע/גליל מול נס ציונה בגן נר
יש ערימה של חברה על הפרקט: שמחת הניצחון בסיום המשחק של גלבוע/גליל מול נס ציונה בגן נר

כל זה, עד לתחילת הריצה העקשנית המדהימה של גלבוע, כאשר גם יציאתו של שוכמן ברבע הרביעי בשל חמש עברות לא עצרו את אחד המהפכים הגדולים בהיסטוריה של הקבוצה מהגלבוע. הריסון שעד לאותו רגע זרק ולא קלע באחוזים גבוהים מרחוק, איפס את היד לזריקות לשלוש, חדר לצבע והפך לבלתי ניתן לעצירה. זאק לידי מצא את הנוסחה לנקודות מול הגבוהים של הקבוצה מלב המושבה, שוכמן בשלשלה גדולה בדיוק בזמן, וטל קרפלס ששיפר ושדרג במשחקים האחרונים את המשחק ההגנה שלו  קלע 10 נק'. ויותר מכל הגארד בראון  יעיד על הרוח המיוחדת של הבחורים גלבוע/גליל, שלמרות פציעתו עלה ושיחק מדדה על רגלו וקלע 16 נק', מסר  10 אסיסטים מול איבוד בודד וקטף 6 ריבאונדים.

הגארד בראון ללמרות פציעתו קלע 16 נק' ומסר 10 אסיסטים
הגארד בראון למרות פציעתו קלע 16 נק' ומסר 10 אסיסטים

דרמה התפתחה בסיום המשחק לאחר שלוח התוצאות הראה שיוויון 82:82 לאחר ליי אף קליל של טל קרפלס, כאשר סל של טל דן מנס ציונה נפסל, בעקבות תקלה במזכירות שגרמה להתקפה האחרונה של נס ציונה להימשך למעלה מ-24 שניות.

אנשי נס ציונה צובאים על השופטים בניסיון לבטל את ההחלטה לפסול את הסל של טל דן
אנשי נס ציונה צובאים על השופטים בניסיון לבטל את ההחלטה לפסול את הסל של טל דן

גם בהארכה נמשך המותחן, ונראה היה שהמשחק הצמוד הולך להארכה נוסף, אך בשניות האחרונות להארכה, זאק לידיי קולע בקור רוח שתי זריקות עונשין שהעלו את גלבוע ליתרון שתי נקודות על נס ציונה שלא הצליחו להשוות במהלך האחרון של המשחק.
בסיום ניצחון שביעי רצוף לגלבוע גליל, ותחושת קיפוח לנס ציונה שטענה לשערוריית שיפוט.
ביום ראשון הקרוב ינסו חניכיו של בית הלחמי