בכללית מגדלי נצרת תמצאו את מיטב המומחים מבתי החולים

קרוב לבית, במרכז הרפואי מגדלי נצרת, עם מכשור חדיש ומתקדם תמצאו את הצוות המקצועי והמיומן

מעל 150,000 מבקרים מגיעים כל שנה למרכז רפואי מגדלי נצרת, וניתן לקבל בו שירותים רפואיים בתחומים הבאים: מרכז בריאות האישה, רפואת ילדים, רפואה פנימית ואבחון פנימי מהיר, מכון קרדיולוגיה, אגף חושים אגף טראומה, נוירולוגיה, אגף כירורגיה וחדרי ניתוח, מכון רנטגן ואולטרסאונד, מעבדה ובית מרקחת. במגדלי נצרת עובדים כ – 180 עובדים מתוכם 150 רופאים מומחים בתחומים שונים, לרווחת המטופלים המרכז פתח שירותים נוספים שבדרך כלל ניתנים בבית חולים כמו מיון נשים, ייעוץ גנטי, ומרפאת כאב כולל הזרקות אפידורליות, ולאחרונה הורחבו השירותים ונפתחו במרכז מרפאת סוכרת הכולל שרות כף רגל סוכרתית ומרפאת עיניים – אוקולופסטיקה.
בקרוב ייחנך מכון פיזיותרפיה חדשני ומתקדם, היחיד בעיר. המכון משתרע על פני 651 מ"ר ועוצב בסטנדרטים גבוהים, תוך הקפדה רבה על פרטיות המטופל ויהיו בו חדרי טיפול, אולם תרגול מרווח ונבו יערכו מגוון גדול של סדנאות בתחומי הפיזיותרפיה. לדברי ד"ר יוסף עאוני, מנהל המרכז, "במגדלי נצרת ניתן לקבל שירות רפואי מצוות רפואי מיומן שכולל רופאים מומחים ואחיות עם ניסיון מחדר מיון. לא צריך ללכת מיד למיון, אצלנו זמן ההמתנה הוא קצר ויש לנו את כל הטכנולוגיה שצריך". במגדלי נצרת פועל מכון אונקולוגי גדול ומרווח לטובת המטופלים בניהולו של ד"ר עבד אגבאריה. המכון מעוצב בעיצוב המשרה רוגע במטרה להקל על המטופלים. לאורך כל השנה הצוות מבצע מגוון רב של פעילויות ותוכניות לרווחת המטופלים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לדברי ד"ר אגבאריה "מטופל המתמודד עם מחלה אונקולוגית מקבל כאן את הטיפול הרפואי שנחוץ לו באווירה רגועה, אינטימית והכי חשוב, בסביבה המוכרת לו, קרוב לבית".
במרכז לרפואה יועצת מגדלי נצרת מתבצעות גם בדיקות למטופלים שסובלים מבעיות בדרכי השתן כדוגמת ציסטוסקופיה, ופלומטריה, כמו כן סיב אופטי לאנשים הסובלים מבעיות במיתרי קול, קולפוסקופיה לאיבחון בעיות צוואר הרחם, בדיקות EMG כולל הולטר לחץ דם והולטר לב.
המרכז מהווה מרכז הוראה בכל התחומים ומגיעים אליו סטודנטים לרפואה מהפקולטה בצפת, וסטודנטים לסיעוד, לרנטגן והשתלמויות. כללית היא ארגון מקדם בריאות והיא מפעילה שלל פעילויות וסדנאות לשמירה על אורח חיים בריא במגוון רחב של תחומים וכולם מתקיימים בכללית מגדלי נצרת: גמילה מעישון, איזון סוכרת, תזונה נכונה ובריאה, מניעת זיהומים, איתור מוקדם של סרטן שד ועור הכנה ללידה ועוד.

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|