בית שאן: שבוע קידום בריאות בשיתוף כללית

"הצוותים הרפואיים שלנו רואים חשיבות רבה בקידום מודעות לאורח חיים בריא ולביצוע בדיקות לגילוי ואיתור מוקדם של תחלואה", סיפרה גאולה סיבוני

בבית הספר מקיף כללי בבית שאן נערך שבוע קידום בריאות בשיתוף עם כללית מחוז צפון. במהלך השבוע ניתנו הרצאות על ידי צוותים ומומחים בתחומים שונים ממרפאות כללית בית שאן במבחר נושאים מגוונים וחווייתיים: תזונה נכונה, עישון ונזקיו, בטיחות בדרכים וסכנות האופניים החשמליים, חיסון הפפילומה, חשיבות אמצעי מניעה, אנטומית גוף האדם, פעילות גופנית ויציבה נכונה ,הפרעות אכילה, מדידת משקל וגובה ורפואת אונליין.
"הצוותים הרפואיים שלנו רואים חשיבות רבה בקידום מודעות לאורח חיים בריא ולביצוע בדיקות לגילוי ואיתור מוקדם של תחלואה. אנו פועלים רבות כדי להגיש שירותי רפואה מתקדמים, מקצועיים, איכותיים ומלאי משמעות למטופלים שלנו. שינוי התנהגות בריאות וקיום אורח חיים בריא היא לא משימה פשוטה, אבל אנחנו רואים את המחויבות של המטופלים. הקשר האישי שלנו עם התלמידים חשוב לנו ואנו נמשיך עם הפעילויות הייחודיות בבתי הספר בבית שאן ונמשיך להעניק את השירות האיכותי ביותר והמקצועי ביותר עבור מטופלינו" סיפרה גאולה סיבוני, מנהלת סיעוד במרכז בריאות הילד בבית שאן ויוזמת האירוע. בתום השבוע באירוע המסכם הודו המשתתפים לצוותים על שבוע מרתק, חוויתי, חשוב ומעשיר בנושא בריאות.