צפו: "מלאך" החיות חילץ חתול שנלכד בגדר בבית שאן

בבית שאן יודעים התושבים כי בעת שבעל חיים נלכד או נקלע למצוקה, יש להזעיק מיד את אופיר בן חמו, מעצב שיער ביום יום, והמלאך השומר של הכלבים, החתולים, הציפורים ויתר בעלי החיים בעיר. אמש הוא סייע לחילוץ חתול שנלכד בגדר היקפית של בית פרטי

תכירו את אופיר בן חמו, 29, נשוי ואב לילדה, תושב בית שאן ומעצב שיער במקצועו, שזוכה בעיר לכינוי "המלאך של בעלי החיים". בן חמו הוא יושב ראש עמותת "בית שאן אוהבת חיות" שמסייעת לבעלי חיים. במסגרת פעילותו חילץ אמש בן חמו חתול שנלכד בגדר היקפית בבית פרטי בעיר – כפי שעשה בעבר בעשרות מקרי חירום נוספים ואף יותר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"הייתי בדיוק באמצע תספורת בעת שקיבלתי שיחת טלפון ובה עודכנתי על החתול הלכוד", שחזר בן חמו, "לקוח ששמע את השיחה ומכיר את הפעילות שלי אמר לי לצאת לחלץ את החתול ושהוא ימתין עד שאשוב. וכך היה. הגעתי למקום מיד וסייעתי לחילוץ החתול המסכן, כפי שעשיתי במקרים רבים בעבר. לחתול שלום. מרבית התושבים פונים אליי כשבעלי חיים נלכדים, בעיקר חתולים, אך גם כלבים ועופות דורסים. רק לאחרונה פיניתי עוף דורס מסוג דיה שנפצע, למרפאה ווטרינר שמתמחים בטיפול בעופות דורסים ברמת גן, הכל כמובן על חשבוני וזמני, אבל הסיפוק בסיוע לבעלי החיים גובר על הכול", מסביר בן חמו.

המלאך של החיות מבית שאן אופיר בן חמו.
המלאך של החיות מבית שאן אופיר בן חמו.

בשנים האחרונות פעל בן חמו לחילוץ שלל בעלי חיים, לעיתים תוך כדי סיכון עצמי, "כל חילוץ מורכב בפני עצמו", אומר בן חמו, "פעם זה לחלץ חתול שנתקע במרזב או בצינור רחב, פעם בבניין או עץ גבוה, ולעיתים זה לסייע לכלב פצוע. הנתינה הזו מגיעה ממקום אחד- אהבת בעלי החיים", סיכם בן חמו.

• על עמותת בית שאן אוהבת חיות

מטרות העמותה והחזון שהציבה לעצמה עמותת "בית שאן אוהבת חיות" היא הגברת המודעות הציבורית לשמירה על בעלי החיים בעיר, חתולים, כלבים ושאר בעלי החיים. החזון של העמותה הוא להפוך את העיר בית שאן, למקום שלבע"ח החיים תהיה מציאות טובה יותר, לדאוג לרווחת החיות, להקים ולתחזק מתקני האכלה בכמה שיותר מוקדים, לסייע בעיקור\סירוס חתולי רחוב ולהקים ולתחזק בית מחסה קבוע לחיות ובעיקר לחתולים וכלבים. מטרה נוספת של העמותה: לבצע פעולות הסברה והגברת מודעות לבעלי חיים בבתי הספר ובקהילה.