בית שאן: ז'קי לוי החל את קמפיין הבחירות שלו

מיד עם תום צום תשעה באב, החל מטה הבחירות של סגן שר השיכון, ז'קי לוי, לפעול והפעילות בסניף הליכוד תגבר החל מהשבוע הבא

לאחר שלפני כשלושה שבועות הכריז ז'קי לוי על ריצתו לראשות העיר בית שאן, הוא העביר השבוע הילוך במרוץ ויגביר את ההכנות לבחירות החל מהשבוע הקרוב.
מטה תנועת הליכוד בראשות לוי יחל לפעול מדי יום בשבוע הבא בסניף הליכוד בבית שאן ואנשיו כבר החלו בבניית מטות המשנה בכל שכונה, כאשר המטרה היא לסרוק את העיר כולה ולמפות את בעלי זכות ההצבעה. כבר כעת, ישנן פניות רבות למטה ולפעילים על מנת לקבל שלטים וסמלים המזוהים עם לוי והליכוד. "המטרה שלנו היא לא לוותר על אף בוחר, גם כאלה שלכאורה לא מזוהים עם ז'קי והליכוד", אומרים בסניף הליכוד, "מאז שז'קי הכריז על התמודדות, אנו מתמודדים עם עשרות פניות מדי יום של אנשים הרוצים לתרום למהפך המתקרב". לוי מתכוון להדגיש בקמפיין הבחירות שלו מספר נושאים ובראשם החינוך, השירות לתושב, הצעירים והספורט. בימים האחרונים הוקם מטה צעירים, מטה ותיקים ומטה נשים, כאשר לוי מתכוון לשים דגש מיוחד בנושא הנשים במסגרת תכנית העבודה שלו כראש עיר.
גם במישור הפוליטי ממשיך לוי לעבוד ופועל על מנת להגיע לקואליציה הרחבה ביותר שניתן עוד לפני הבחירות. "בקרוב בע"ה יהיו בשורות מפתיעות בנושא", אומרים בסניף הליכוד.