בית שאן: הישג ענק לקבוצת הנערים

בניגוד לבוגרים, הדור הצעיר בבית שאן מספק הרבה כבוד: אחרי שקבוצת הנוער העפילה לארצית, גם קבוצת הנערים בראשותו של יהודה כהן רשמה עלייה ללאומית

לאחר שקבוצת הנוער העפילה באחרונה לליגה הארצית עשתה זאת בסופ"ש שעבר גם קבוצת הנערים שאותה מאמן, בכישרון עצום ובמסירות רבה, יהודה כהן והעפילה לליגה הלאומית.
בשנה הבאה אמורות להגיע לבית שאן קבוצות הפועל חיפה, הפועל קריית שמונה, הפועל כפר סבא ועוד מועדונים גדולים. אי אפשר להפריז בתיאור גודלו של ההישג: "עשינו הישג גדול והיסטורי. אני רוצה להודות לשחקנים הגיבורים שלי שעשו עונה מדהימה ולכל האנשים הקרובים שעזרו לעונה הזאת להיות מיוחדת: לעיריית בית שאן, למנהל המחלקה מיקי בן שבת, לפיני אזולאי יד ימיני ולמוחמד זועבי ולכל מי שסייע" אמר יהודה כהן, הראוי להיות ראש וראשון לרשימת האנשים שמגיע להם קרדיט על ההישג.
מיקי בן שבת, שהודה ליהודה כהן על עונה גדולה, אמר כי בעונה הבאה צפויה הקבוצה לעמוד בפני אתגרים גדולים אף יותר מאלה שבפניהם ניצבה העונה וכי הנהלת הקבוצה, מאמנה ושחקניה יעשו כל מאמץ כדי להצליח בליגה הארצית.
הישגיהן של הקבוצות הצעירות מוכיחים, הלכה למעשה, כי בבית שאן קיימת מסורת כדורגל, תשתית ועתודה מבטיחה. בעיריית בית שאן ציינו כי ילדים ונערים רבים המשחקים כדורגל ומשקיעים במשחק את כל הלב והנשמה ורואים במשחק זה אתגר גדול רוכשים במסגרת המועדון הבית שאני ערכים חשובים כגון שיתוף פעולה, עבודת צוות, משמעת, התגברות על קשיים, שאיפה וחתירה למצוינות ועוד, אשר יעזרו להם בהמשך חייהם.

נוף הגליל על הפודיום

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|