בית שאן: גיל אופק ועידן שפשה על סף סיכום

השוער והחלוץ הגיעו להבנות עקרוניות בקבוצה. גם עדי אלישע עשוי להישאר. פערים גדולים עם שחקני הבית. המנכ"ל אורן מנחם: "חיכינו שיסתיים תשעה באב ועכשיו נתחיל לעבוד בפול גז במטרה לבנות את השלד". צילום: אביב עובדיה

מיד אחרי תשעה באב בהפועל בית שאן החלו להאיץ בהכנות לקראת העונה שבפתח ומקווים שכבר בשבוע הקרוב לסכם עם חלק ניכר משחקני הסגל בעונה החולפת.

מי שנמצאים על סף סיכום בקבוצה הם השוער המוכשר גיל אופק, ששיחק בעונה החולפת בקרית אתא והחלוץ עידן שפשה שהיה חלק מהסגל של הפועל בית שאן בעונה האחרונה.
הקבוצה נמצאת במגעים מתקדמים גם עם הקשר עדי אלישע, וכרגע פער כספי מזערי מפריד בין הצדדים. לגבי שאר שחקני הבית, כדוגמת אדיר דיין, דניאל יצחק ושניר שטרית, ישנם פערים גדולים יותר ובשלב זה לא ברור אם הם ימשיכו בקבוצה.

המנכ"ל אורן מנחם, שביחד עם המנהל המיתולוגי בבר קסלסי נמצאים בפרונט מאז עזיבתו של היו"ר ראובן בניסטי, אמר באופטימיות: "חיכינו שיסתיים תשעה באב וכעת נתחיל לעבוד בפול גז במטרה לבנות את השלד. אני מאמין שכבר בימים הקרובים נחתים מספר שחקנים. במקביל, השחקנים צפויים לקבל היום פעימה נוספת מהשכר שחייבים להם, ובקרוב נסיים גם את הסוגיה הזו".