בית הספר "שובו-רננים" נצרת עילית: מקום ראשון באליפות הסייבר של ישראל

1350 בתי ספר יסודיים ברחבי הארץ השתתפו בתחרות שנערכה על ידי אגף התקשוב במשרד החינוך

הישג אדיר לתלמידי בית ספר "שובו – רננים" בנצרת עילית: מתוך 1350 בתי ספר יסודיים שהשתתפו באליפות הסייבר במתמטיקה שיזם אגף התקשוב במשרד החינוך, בית הספר הקטן מנצרת עילית גרף את המקום הראשון. תלמידי "שובו רננים" הגיעו השבוע לשלב הגמר עם מספר הנקודות הגבוה ביותר בכל שלבי התחרות. "התחרות התקיימה באמצעות משחקי מחשב במטרה לקרב את התלמידים אל תחומי המתמטיקה והמדעים באופן מהנה ומאתגר," הסבירה מנהלת בית הספר שרה נדר.

המורה ניר חבושה הסביר כי האליפות מבוססת על סדרת משחקי מחשב שמזכים את התלמידים בנקודות ופרסי התקדמות. הוא ציין כי המשחקים מותאמים לגילם של התלמידים ולחומר הנלמד בבית הספר, "המשחקים מאפשרים לילדים לגלות בעצמם חוקים מתמטיים. שיטת הגילוי העצמי מפתחת סקרנות, יצירתיות וביטחון עצמי".

ראש העיר רונן פלוט עקב אחרי שלבי התחרות ועוד בשלב הראשון עודד את תלמידי בית הספר ועמד בקשר עם המורה ניר חבושה שליווה את התחרות. ביום רביעי השבוע הזמין ראש העיר פלוט את המנהלת שר נדר אל לשכתו: "הבאתם כבוד גדול למערכת החינוך שלנו, זהו הישג נוסף שמצטרף לרשימה מפוארת של הישגים ופרסים ברמה הארצית והמחוזית". אמר ראש העיר פלוט ובאמצעות המנהלת ביקש לשלוח את ברכתו לצוות המורים, להורים ולתלמידים- אלופי הסייבר הצעירים של ישראל.