בית הלחמי: "פתחנו רע, אבל בחצי השני הראנו כוח מנטאלי"

מאמן הפועל גלבוע/גליל רשם ניצחון שני ברציפות בליגה אחרי שקבוצתו מחקה פיגור דו-ספרתי מוקדם מול הפועל ת"א ויצאה עם ניצחון יוקרתי 86:76. קרופורד סיפק משחק נהדר: 25 נק' (6-8 לשתיים, 3-4 לשלוש, 6 חטיפות, 5 איבודים) צילום: מנהלת הליגה

גלבוע/גליל במאזן חיובי: הקבוצה של אריאל בית הלחמי רשמה ניצחון שני ברציפות בליגה, וזאת לאחר שיצאה מפיגור דו-ספרתי מוקדם וגברה בהיכל קבוצת שלמה על הפועל ת"א בתוצאה 76:86. להזכירכם, הקבוצה מגן נר פתחה את העונה עם הפסד חוץ מאכזב מול הפועל ב"ש, במשחק שבוא היא שמטה יתרון 22, אבל מאז הספיקה להפיק לקחים ורשמה כאמור שני ניצחונות שהעלו את הקבוצה למאזן חיובי. יש לציין כי גלבוע/גליל מסתדרת נהדר עם האדומים מתל אביב בשנים האחרונות והניצחון הערב היה החמישי שלה מששת המפגשים האחרונים. המאמן המנצח אריאל בית הלחמי אמר בסיום: "פתחנו את המשחק הזה בצורה רעה מאוד. כל מה שדיברנו עליו שלא צריך לעשות אנחנו עשינו. אבל אני שמח שבחצי השני, למרות השטויות שעשינו, חזרנו לאט לאט למשחק. הפכנו כוח מנטאלי. זהו ניצחון חשוב מאוד".
בלטו בשורות גלבוע/גליל: קרופורד 25 (6-8 לשתיים, 3-4 לשלוש, 6 חטיפות, 5 איבודים), וויטינגטון 17 (5-11 מהשדה, 5-6 מהקו, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים), מילר 13 (3-7 לשלוש, 1-7 לשתיים), שוכמן 12, ארצי וקלי (7 ריבאונדים) 8 כ"א.