בין עפולה לתל אביב

היוצר, המפיק והזמר שמעון "צמר" שובייב מעפולה מוציא את "מצאתי", אלבום בכורה. "הייעוד שלי הוא לפזר אהבה ופוזיטיביות דרך המוזיקה, להראות לאנשים שהם לא לבד, שהם יכולים לעשות את מה שהם אוהבים בחיים שלהם, ללא פחד". צילום: תום חוליגנוב

שמעון שובייב, מוזיקאי תושב עפולה, המוכר יותר בשם צמר, כינוי שדבק בו כיוון שהיה "צמוד" בילדותו לכובע צמר, מוציא בימים אלה את "מצאתי", אלבום בכורה. השבוע, נערך  מופע ההשקה של האלבום בבר גיורא בתל אביב.
צמר הוא זמר-יוצר ומפיק מוזיקלי בסטודיו אלט בעיר עפולה. הוא משלב מוזיקליות וכוונה בתוך השירים שלו. בשנים האחרונות הראפר נודד בין עפולה הפריפריאלית לתל אביב המרכזית.
הוא נודד בכתיבה בין המוח לרגש, הלוך וחזור במודעות עצמית וציניות מתבקשת לנוכח המציאות הלא פשוטה שעבר בחייו. כמו הקול שלו הוא נודד בsmoothness בין הז'אנרים של הראפ, אל האר אנד בי ולמחוזות הטראפ הרך.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אותם נדודים הובילו את צמר ליצירת האלבום 'מצאתי' בו הוא חושף את מה שגילה לאורך השנים על החיים, על עסקי המוזיקה בארץ ועל הידיעה הכואבת שבשביל להצליח בהם צריך לעבור תהליך מייסר ולהקריב את הכל בלי שום הבטחה לעתיד ורוד.
לאחר שנים של פעילות בשיתופי פעולה, (בן בלאקוואל – "לבד במכונית שלי", טזזו – "אמא" "פזר אהבה" "מאוהב בך", מיקי G – "לא לבד" "סבבה" "קדימה" ועוד..) החליט צמר לעבור לקריירת סולו וליצור אלבום שממחיש את תהליך מציאת היעוד שלו – לפזר אהבה ופוזיטיביות דרך המוזיקה, להראות לאנשים שהם לא לבד, שהם יכולים לעשות את מה שהם אוהבים בחיים שלהם, לדבריו ללא בלי פחד. "במקום שיש פחד אין אהבה ובמקום שיש אהבה אין פחד", הוא אומר.
סביב האלבום שנוצר התגבשה גם הופעת להקה שלוקחת את ההפקות צעד אחד קדימה ונותנת לשירים צבע חדש ומרענן.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|