ביום הבחירות 'כללית' תפעיל את שירותי האון-ליין: רפואת ילדים ורפואת משפחה

שירות רופא ילדים און־ליין יפעל ביום ג' בשעה 13:00 ועד 6:00 בבוקר למחרת

מחר, ביום הבחירות, יום שבתון, 'כללית' תפעיל את שירות רפואת האון ליין (רופאי ילדים ורופאי משפחה און ליין) למתן מענה וייעוץ ראשוני. במסגרת השירות יינתן מענה ראשוני כולל מרשמים דיגיטליים ובמידת הצורך על פי ההתרשמות ממצבו של הפונה, קבלת הפנייה לחדר המיון או למוקד לרפואה דחופה.
שירות רופא ילדים און־ליין יפעל ביום ג' בשעה 13:00 ועד 6:00 בבוקר למחרת (ד'): שירות רופא ילדים און־ליין ניתן בליווי מקצועי של מומחי בית החולים שניידר. השירות נועד לתת הכוונה ומענה רפואי ראשוני באמצעות שיחת וידאו-צ'אט כאשר הרופא צופה בתיק הרפואי של הילד. שיחת הווידאו צא'ט מאפשרת לרופא לראות את הילד ולקבל מימד חזותי התורם ליכולתו של הרופא להעריך את מצבו.  במקרה הצורך, בהתאם להתרשמות של הרופא הוא מפנה למיון או להמשך טיפול. כמו כן, במסגרת השירות מונפקים מרשמים דיגיטליים.

שירות רופא משפחה און־ליין יפעל ביום ג' החל מהשעה 16:00 ועד חצות: השירות מאפשר התייעצות עם מומחה ברפואת משפחה בווידאו-צ'אט. השירות נותן מענה לבעיות רפואיות שאינן מצבי חירום רפואיים, אך מצריכות התייחסות ומענה עד להגעתו של המטופל לבדיקת רופא כדוגמת: כאבי בטן, אלרגיות, חום, כאבי גרון, קוצר נשימה ועוד. הייעוץ יינתן על־ידי מומחים ברפואת משפחה. לרופא המייעץ גישה למידע שבתיק הרפואי של המטופל כמו תרופות קבועות, רגישויות לתרופות, תוצאות בדיקות שבוצעו לאחרונה ועוד. סיכום ההתייעצות נשלח לרופא המשפחה הקבוע לצורך תיעוד בתיקו האישי של המטופל ולמעקב. במידת הצורך, הרופאים מנפיקים מרשמים והפניות למיון.