ביה"ס רב תחומי עמל עמק חרוד זכה באות ההצטיינות של רשת "עמל"

במהלך טקס שערכה קבוצת עמל הוענק אות הצטיינות למורה יובל מפציר ולאלון גרזון, טכנאי מחשבים בבית הספר

בית הספר הרב תחומי עמל עמק חרוד בניהולה של לילך שטיין, קיבל תעודת הצטיינות מטעם קבוצת עמל על הישגו המרשים ברשימת בתיה"ס הערכיים והמצטיינים ביותר של משרד החינוך בשנה"ל תשע"ח. בטקס שערכה השבוע הקבוצה הוענק אות הצטיינות למורים ולעובדי מנהל מצטיינים בסינמה סיטי גלילות.

בין הזוכים ניתן למצוא את יובל מפציר, מורה לאזרחות ורכז המקצוע, ומורה לכימיה מזה 23 שנים בביה"ס הרב תחומי עמל עמק חרוד. בין נימוקי ועדת הפרס: "יובל מורה מסור לעבודתו, נאמן וחרוץ, לומד מתמיד בתחומים מגוונים, יוזם ומתחדש ופועל כל העת לשיפור ההוראה. יש לו ידע עולם רחב והוא משלבו בהוראה ותורם ממנו לתלמידיו. יובל מלמד כל אחד מהמקצועות כימיה ואזרחות בחיבור לעולמם של התלמידים, ומפגיש ביניהם באופן טבעי תוך כדי עיסוק בדילמות אזרחיות בנושאי איכות סביבה ומדעים. יובל מגוון את ההוראה באמצעים שונים כמו סיורים לימודיים, מטלות ביצוע Google Classroom באמצעים טכנולוגיים כגון: אותנטיות, משחוק ועוד. בנוסף הוא פיתח תוכנית ייחודית רב תחומית להשכלה כללית "העשור הראשון" (למדינה). מכישוריו המיוחדים נהנים גם מורי בית הספר באמצעות משחקי חידה, שאותם הוא מכין לאירועים חברתיים בחדר מורים".

זוכה נוסף באות ההצטיינות הוא אלון גרזון, טכנאי מחשבים בבית הספר הרב תחומי עמל עמק חרוד מזה 10 שנים. ועדת הפרס ציינה בנימוקיה: "לאלון ידע נרחב בתחום המחשבים והאינטרנט, והוא תרם מאוד בשנות עבודתו להתפתחות התקשוב ושילובו בפדגוגיה ולהצלחת פרויקטים לימודיים. אלון יוזם פעילויות ומסייע לביצוען, הוא ישר וחרוץ מאוד, איש צוות אמיתי המוכן תמיד לעזור למורים ולתלמידים כאחד, נותן מענה מהיר ובמאור פנים. אלון זמין תמיד ומוכן לעזור לפתור בעיות גם בשעות לא שגרתיות. בנוסף, הוא תורם לפרסומו של ביה"ס ומסייע להוצאת המידעון השבועי".