ביה"ס ולדורף הרדוף מעמק יזרעאל נבחר ע"י משרד החינוך כביה"ס מצטיין

ביה"ס ולדורף הרדוף אשר נבחר השנה כבי"ס מצטיין, מצטרף לארבעת התיכונים הגדולים בעמק יזרעאל, אשר נבחרו על ידי משרד החינוך כמצטיינים בכל ארבע השנים האחרונות

בית הספר ולדורף הרדוף נתבשר בשבוע שעבר על בחירת משרד החינוך בו, כבי"ס מצטיין לשנת הלימודים תשע"ח. בנימוקי הזכייה צוין כי העלייה המשמעותית בהישגים של תלמידי בית הספר, באחוזי הזכאות לבגרות ובמדדים נוספים בשנים האחרונות, הם אלה שהובילו לבחירה. בית הספר, השייך למועצה האזורית עמק יזרעאל, הינו בית ספר על-אזורי הכולל יסודי, חטיבה ותיכון, הפועל על פי גישת ולדורף.
ראוי לציון כי ביה"ס ולדורף הרדוף אשר נבחר השנה כבי"ס מצטיין, מצטרף לארבעת התיכונים הגדולים בעמק יזרעאל, אשר נבחרו על ידי משרד החינוך כמצטיינים בכל ארבע השנים האחרונות- העמק המערבי, ויצו נהלל, תקוות יעקב ועמקים תבור, בהם לומדים מרבית מתלמידי העמק. כפי שפורסם לאחרונה על ידי משרד החינוך, ארבעת התיכונים מציגים אחוזי זכאות לבגרות גבוהים מהממוצע הארצי: מקיף העמק המערבי עם 86.7%, ישיבת תקוות יעקב עם 84%, מקיף עמקים-תבור עם 82.6%, מקיף חקלאי נהלל עם 83.7% ויחד עמם בי"ס ולדורף הרדוף, אשר מציג בשנים האחרונות קפיצה חדה באחוזים, עם 81.2% זכאות לבגרות. בחודש יולי האחרון, זכתה המועצה האזורית עמק יזרעאל בפרס החינוך המחוזי של משרד החינוך ובימים אלה מתמודדת על פרס החינוך הארצי.