בחנוכה יתקיים טורניר הקט-רגל המסורתי לזכרו של דודי הללי

הטורניר יתקיים ביום חמישי ה-6 בדצמבר בהיכל הספורט המפואר בקנטרי קלאב של ליאו-בק בכרמל צרפתי בחיפה. ארבע קבוצות ילדים, ארבע קבוצות ותיקים. הפתיחה כבר בשעה 15:30

טורניר חנוכה בכדורגל לזכרו של דודי הללי, יערך השנה בפעם ה-13 ברציפות. דודי שכיהן במשך מספר שנים כיו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה בכדורגל היה דמות מוכרת בעיר. הוא נפטר בשנת 2004 לאחר מחלה קשה. הטורניר שהפך לאירוע תרבות מסורתי בעיר במהלך חג החנוכה ומכונה "טורניר חנוכה לזכרו של דודי הללי" סוחף אליו שחקני עבר ידועים של מכבי והפועל חיפה, נבחרת העיתונאים, נבחרת עיריית חיפה ונבחרת המשפחה בנוסף לקבוצות ילדים של מכבי חיפה הפועל חיפה מכבי נווה שאנן ונווה יוסף.

מלבד טורניר הוותיקים שבו נמצא שחקנים כמו גיורא אנטמן, אלון מזרחי, זאהי ארמלי, אלון חרזי, ברוך ממן, ניתן יהיה לראות שופטים בכירים מליגת העל ואחרים. אחד מרגעי השיא של האירוע יהיה הופעתם למשחק ראווה של כוכבי גולסטאר בראשם רז זהבי, תום קשתי, לירן שטראובר, פליקס חלפון ואחרים. המאמן שייע פייגנבוים ידריך את נבחרת גולסטאר. הטורניר יפתח במאבק בין 4 קבוצות ילדים בשעה 15.30. כעבור שעה יתקיים טורניר הוותיקים בהשתתפות מכבי והפועל חיפה, נבחרת העיתונאים, נבחרת עיריית חיפה ונבחרת משפחה בהובלת אבי בנו של דודי הללי וחברים. בשעה 18.00 יתקיימו משחקי הגמר ולאחריהם טקס הסיום, חלוקת גביעים וכיבוד עשיר.

במהלך האירוע הפתעות וסופגניות. טקס חלוקת גביעים בנוכחות אישי ציבור ביניהם, שר האוצר משה כחלון, סאמיה דיאב, מנהלת מתנ"ס ליאו בק, מנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג ועוד. בסיום הטורניר יוגש כיבוד עשיר. עו"ד אברהם הללי, אביו של דודי: "השנה, כמו בעל שנה, הטורניר יספק הפתעות מרשימות. הרוח של דודי תמשיך לנגן את המוזיקה המרכזית של פםעילותו לאורך חייו פעילותי החברתית למען ילדים וספורט של בני נוער".

הטורניר יתקיים ביום חמישי ה-6.12.18 באולם הספורט הסגור של מרכז חינוך ליאו-באק בכרמל צרפתי. חניה בשפע.