בהשקעה של כ-1.3 מיליון שקל: גן ילדים חדש בגדעונה

עובד נור, ראש המועצה: "המועצה הנוכחית סימנה מתחילת דרכה את הישוב גדעונה כישוב שמצריך איגום משאבים והפניית זרקור לצורך קידום ופיתוח. מישוב אשר היה נדמה כי נשכח בעבר, עולה ונושבת רוח מיוחדת, אשר בשילוב כוחות של המועצה, הועד וגורמים מהחוץ, פועלת ותורמת למען הישוב ורווחת תושביו".

רגע מרגש להיכנס לשנת הלימודים תשע"ט, נרשם השבוע בישוב גדעונה, כאשר המועצה האזורית גלבוע חנכה את גן חמ"ד, גן הילדים החדש בישוב.
מאחורי הקמת הגן עומדת התגייסות ויוזמה של ראש המועצה, עובד נור. בזמן כניסת נור לתפקיד, לפני כשלוש שנים, עמד שלד מבנה הגן כאבן שאין לה הופכין וללא תקציב לבניה. ועד הישוב פנה אל נור על מנת שהמועצה תשלים את הבניה. נור נרתם מיד וגייס תקציב ממפעל הפיס, ויחד עם השתתפות המועצה, העמיד תקציב על סך 1.3 מיליון ש', לצורך השלמת הבנייה. הגן החדש הינו בשורה משמעותית להורים ולילדיי גדעונה, זאת כאשר עד כה נאלצו ילדי הישוב, להתחנך מחוץ לגדעונה, בישובים סמוכים.
עובד נור, ראש המועצה: "שמחנו לחנוך גן ילדים חדש בגדעונה כחלק מהפרויקטים הרבים בתחום הבינוי והתשתיות שאנו מבצעים לקראת תחילת שנת הלימודים. המועצה הנוכחית סימנה מתחילת דרכה את הישוב גדעונה כישוב שמצריך איגום משאבים והפנית זרקור לצורך קידום ופיתוח. מישוב אשר היה נדמה כי נשכח בעבר, עולה ונושבת רוח מיוחדת, אשר בשילוב כוחות של המועצה, הועד וגורמים מהחוץ, פועלת ותורמת למען הישוב ורווחת תושביו".
הגן החדש, שלבחירת התושבים הוא גן ממלכתי-דתי, הינו גן ברמה גבוהה שנבנה על שטח של חצי דונם, וכולל גינה גדולה ומטופחת. הגן מרוהט ומאובזר בכל הציוד המתקדם עבור הילדים והמטפלות. את המקום תנהל הגננת דבורי בן-יוסף, והוא יכלול בשנה זו 16 ילדים, אשר ייהנו מכל התכניות והפעילויות שמציע מינהל החינוך בגלבוע.
בטקס החנוכה השתתפו הורים וילדים רבים, והוא כלל את טקס קביעת המזוזה ותקיעת שופר, שביצע בטוב טעם, הרב שניאור גורי, רב מושב אביטל. מרדכי בצרוואי, יו"ר הישוב ביקש לייחד את דבריו ולהודות לראש המועצה על כך שהגן הוקם בזכות האכפתיות, המעורבות והנמרצות שלו.