בהפועל נצרת עילית ויתרו על מחנה אימונים: "יש דברים יותר דחופים"

בקבוצה תכננו לצאת שלושה ימי גיבוש בבית מלון רמדה (עלות של כ-35 אלף שקלים) אבל בסוף ביטלו את היציאה בגלל לחץ כספי. הבלם יונתן לוי, שגדל במכבי חיפה והושאל בתחילת העונה לחדרה, הצטרף. גורם בקבוצה: "יונתן הוא שחקן איכותי, אבל יצטרך להילחם על המקום שלו". צילום: אבי רביבו

"השופט גמר אותנו לגמרי. לא מספיק שהוא אישר להפועל פ"ת שער שהיה בעמדת נבדל, הוא גם הרחיק את יובל אבידור עם כרטיס אדום הזוי", ראשי הפועל נצרת עילית מתחו ביקורת קשה על השופט במשחק ההפסד 2:0 להפועל פ"ת. הקבוצה של ירון הוכנבוים, אומנם עדיין מובילה את הטבלה, אבל החמיצה הזדמנות לפתוח פער בפסגה לאחר שיריבותיה לצמרת (כפר סבא וקטמון) איבדו נקודות במקביל.

בינתיים בקבוצה החליטו לצרף את הבלם המוכשר יונתן לוי שמגיע מחדרה. לוי, המתגורר במושב פרזון שבחבל תענך, גדל במכבי חיפה. כבר בעונה שעברה ניסו בנצרת עילית לצרף אותו אך הבלם העדיף להישאר במכבי חיפה. בתחילת העונה הנוכחית הוא הצטרף לחדרה, אבל לאחרונה הוא מיעט לשחק ובסופו של דבר הסכים לרדת לליגה הלאומית.

לוי, שיכול לשחק גם כמגן שמאלי, שותף השבוע במשחק האימון של הקבוצה מול נשר והפגין יכולת גבוהה. "מדובר בשחקן איכותי שמוסיף לנו כוח רציני בהגנה. כמובן שהוא יצטרך להילחם על המקום שלו. אנחנו בעד תחרות בריאה על חולצת ההרכב", אמר גורם בנצרת עילית.

בעניין אחר, בקבוצה תכננו לצאת למחנה אימונים בן שלושה ימים במלון רמדה במטרה לגבש את הסגל נוכח השינויים האחרונים (העלות: כ-35 אלף שקלים). אלא שבסופו של דבר החליטו לוותר על הרעיון בשל שיקולים כספיים. "יש דברים יותר דחופים ולכן ויתרנו על זה", הסבירו בנצרת עילית.
בתוך כך, הקבוצה של הוכנבוים תארח היום (שני) ב-19:00 את הפועל עכו, ותחסר את יובל אבידור המורחק.