בגלל 2,000 דולר: ריזוק לא יהיה בעפולה, שלומי אביסידריס צפוי להצטרף 

יו"ר הפועל עפולה דני אסולין משדר אופטימיות לקראת פתיחת האימונים: "תהיה לנו קבוצה לא פחות טובה מהקודמת".

 הבלם דימטרי ריזוק דורש תוספת של כאלפיים דולר, ובקבוצה נוטים לוותר עליו. עידן דוד חתם. שלושה חלוצים זרים על הכוונת: פורטוגלי, רומני וניגרי

הפועל עפולה תפתח את אימוניה ביום שלישי הבא במגרש החדש בגבעת המורה, ובינתיים בקבוצה מגלים שביעות רצון מקצב ההחתמות. "אנחנו בונים את הסגל עם המון שיקול דעת. למרות המגבלות התקציביות, אני מאמין שתהיה לנו קבוצה לא פחות טובה מזו של העונה הקודמת. יש לנו בסיס טוב. אנחנו צריכים לפגוע בזרים והכל יהיה טוב", אומר היו"ר דני אסולין, שנבחר לאחרונה כסגן יו"ר מרחב העמקים בהסתדרות העובדים.
הבלם דימטרי ריזוק שסיפק עונה לא רעה בכלל, לא צפוי לקבל הארכת חוזה בקבוצה בגלל פערים בנושא השכר. על פי גורמים בקבוצה, הבלם דורש תוספת של כאלפיים דולר תוספת לשכר החודשי, מה שלא מקובל על הפועל עפולה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד בעניין הזרים. בקבוצה עוקבים אחרי שלושה חלוצים זרים: אחד פורטוגלי, עליו קיבלו המלצות חיוביות במיוחד, השני רומני והשלישי ניגרי. "כרגע מי שנראה הכי מתאים זה הפורטוגלי שכנראה גם יגיע למבחנים", אומר היו"ר אסולין.
במקביל, המאמן אופיר חיים מגלה עניין בחלוץ שלומי אביסידריס. האחרון גדל בקרית שמונה ושיחק בשנים האחרונות בבית"ר ירושלים, ראשון לציון ומרמורק.
שחקן נוסף שחוזר לקדנציה נוספת בעפולה הוא הקשר עידן דוד ששיחק בעונה האחרונה בהפועל כפר סבא וכבש 8 שערים בליגה.
דוד שיחק לפני שנתיים באסי גלבוע מליגה א' וגם הספיק להעביר קדנציה בעפולה כשהקבוצה הייתה בליגה א' (עונת 2012/13).