בגלל קריאות גזעניות: נצרת עילית נקנסה ב-10,000 ש"ח

הסיבה לעונש: קריאות גזעניות של אוהדי הקבוצה לעברו של אוגו צ'קומה במשחק מול ראשל"צ. גם בועז טוביה נקנס ב-1,000 ש"ח בגלל התנהגות בלתי הולמת. גם המאמן ירון הוכנבוים הורחק משחק אחד בעקבות אירועי הדרבי מול עפולה. צילום: אבי רביבו, "צילום ספורט"

תופעה מכוערת: הפועל נצרת עילית ספגה קנס כספי ע"ס 10,000 שקלים כתוצאה מהתפרעות אוהדי הקבוצה, וכן קריאות גזעניות לעברו של החלוץ אוגו צ'קומה במהלך המשחק מול ראשל"צ לפני שבועיים. בנוסף, הדיין ישראל שמעוני גזר על הקבוצה עונש על תנאי של 2 משחקי רדיוס בכל הרשעה חוזרת בקריאות גזעניות.
עוד באותו המשחק, בועז טוביה ספג, בעל תפקיד במועדון, ספג קנס כספי ע"ס 1,000 שקלים בעקבות התנהגות בלתי הולמת.
שופט המשחק ציין בדוח שכתב: "במהלך המחצית השנייה קהל נצרת עלית השליך על עוזר שופט 2 קלז דני שקיות גרעינים ומקלות ארטיק בנוסף ירקו עליו במשך דקות ארוכות בנוסף לזה זרקו עליו כבל מתכת מקופל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בדקה ה-95 נהמו קהל נצרת עלית כאשר חלוצה של ראל"צ אוגו צ'קומה נגע בכדור. בסוף המשחק הגיעו אוהדים לדלת החיצונית של חדר השופטים אחד מהם דפק בחוזקה על הדלת החיצונית וקילל".
ואם בהתפרעויות עסקינן, אז גם בדרבי האחרון מול עפולה מאמן נצרת עילית ירון הוכנבוים והמנכ"ל גיל ברעם הורחקו מהמגרש לאחר שהתפרצו על השופט. המאמן ירון הוכנבוים יצא בזול כספג עונש הרחקה ממשחק אחד בפועל.
בעניין אחר. אחרי החגיגות הגדולות שהיו לאחר הניצחון בדרבי מול עפולה, בנצרת עילית חזרו לפרופורציות לאחר ההפסד 0:1 לאחי נצרת באמצע השבוע. ביום שני הקבוצה תארח את בית"ר ת"א/רמלה בגרין.