בגלבוע גליל זועמים על זיו בן צבי: "שיתבייש לו, הוא מחוק פה"

גלבוע גליל זועמים על הרכז הצעיר שדחה הצעה מפתה (חוזה ל-3 שנים) והעדיף לחתום דווקא במדי היריבה המרה מעבר לכביש, הפועל עפולה. גורם בגלבוע גליל: "הוא גדל אצלנו ורצינו לבנות סביבו את הקבוצה. הצענו לו חוזה ל-3 שנים וגם את סרט הקפטן והוא הלך דווקא לעפולה. שאף שחקן בית לא יבכה יותר שהוא לא מקבל במה"

בל כבר מעכשיו מתפתחת לה יריבות לוהטת בין הפועל עפולה ליורדת הטרייה גלבוע גליל. סממן ראשון ליריבות הזו קיבלנו השבוע במאבק על החתמתו של הרכז זיו בן צבי, שבסופו של דבר העדיף לחתום בבירת העמק, מה שהוביל לזעם עצום בגלבוע גליל.

הרכז המוכשר, ששיחק בשלוש העונות האחרונות במגדל העמק וזכה לאחרונה בתואר "פריצת העונה" ע"י איגוד הכדורסל, צמח בגלבוע ואף אימן בעונה האחרונה במחלקת הנוער של גלבוע מעיינות. בגלבוע גליל, כך מספרים גורמים במועדון, תכננו לבנות קבוצה חזקה לעלייה תוך שימת דגש על חיזוק הזהות המקומית. כאשר התוכנית המקורית הייתה לבנות את הקבוצה סביב זיו בן צבי וחואקין שוכמן, שנחשבים לשני ישראלים בכירים בליגה הלאומית. והעובדה שהשחקן בחר ללכת דווקא לעפולה היא בבחינת סטירת לחי מצלצלת עבור אנשי גלבוע גליל, שלדבריהם, הציעו לשחקן חוזה מפתה לשלוש שנים וגם את סרט הקפטן.

"אנחנו גידלנו אותו וסידרנו לו את העניינים מול הצבא. ועד שיש לו הזדמנות לחזור הביתה ולהשפיע על אלפי ילדים ולעלות אותנו חזרה לליגה הבכירה והוא מוותר? לא מובן מי ייעץ לו".
גורם בגלבוע גליל הביע את מורת רוחו, "הצענו לבן צבי חוזה לשלוש שנים וגם את סרט הקפטן. ותראה לאן הוא הלך. אם היה הולך לליגת העל או לבאר שבע לכסף הגדול אז עוד איכשהו, אבל לעפולה? לא ברור בכלל".

עוד הוסיף אותו גורם ואמר בטון כועס: "יום אחרי שישבנו אתו למו"מ התחילו להגיע אלינו שמועות שהוא סגר בעפולה.
כששאלנו אם זה נכון אז הוא הכחיש. שלוש שעות אחרי זה מתקשרים אליו בכדי לתאם פגישה עם המאמן בית הלחמי ועם ניר קפלן והוא אומר לנו שסגר בעפולה.
שאף אחד משחקני הבית לא יבכה יותר שלא נותנים לו במה. אנחנו בונים פה קבוצה לעלייה ויש פה מחלקת נוער לתפארת וגם בעלים שמוכן להשקיע הרבה כסף ובן צבי בוחר ללכת דווקא לעפולה. שיתבייש לו. הוא מחוק פה בגלבוע".

ענת בן צבי אימו של זיו, אמרה בתגובה: "אנחנו אוהבים ומערכים את הנהלת גלבוע גליל. המועדון ימשיך להיות הבית שלנו גם בעתיד. אנחנו מאחלים המון בהצלחה לגלבוע גליל".