"באתם עם אש בעיניים": הסתיים קורס חובשים למתנדבים חדשים בסניף הצלה גלבוע במד"א

המתנדבים החדשים סיימו קורס שארך כשישה חודשים של לימודים מקצועיים ועברו בהצלחה את מבחני הקורס ובכך מצטרפים למערך כונני ההזנקה המיידי של הצלה במרחב גלבוע

ביום חמישי שעבר, התקיים טקס מרשים לציון סיום קורס חובשים ל-15 חניכים במרחב גלבוע. המתנדבים החדשים סיימו קורס שארך כשישה חודשים של לימודים מקצועיים ועברו בהצלחה את מבחני הקורס. את הקורס העבירו המדריכים עומרי גורגה וזיו שייקוביץ ממחלקת ההדרכה במגן דוד אדום. בכך מצטרפים המתנדבים החדשים למערך כונני ההזנקה המיידי של הצלה במרחב גלבוע. הערב החל בהשתלמות מקצועית לכלל מתנדבי הצלה מד"א במרחב. ההשתלמות כללה את נושא התנהלות הכוננים מול מוקד 101 של מגן דוד אדום, בה הסביר אמנון עבאדי – אחראי כונני מרחבי, את החשיבות של התנהלות נכונה מול המוקד. בחלקה השני של ההשתלמות הדריך הפארמדיק עודאי בסול את הכוננים כיצד צריכה להתבצע ההתנהלות בשטח מול צוותי האמבולנס של מד"א.
יוסי פחימה – מנהל מרחב גלבוע בחר להודות לנשות המתנדבים ושיבח את ותיקי הארגון שממשיכים ללא לאות ביציאות למקרי חירום. "דלתי תמיד פתוחה לכל מתנדב", אמר פחימה והבטיח "בעזרת ה' נקצה אמבולנס מד"א במיוחד להצלה בסניף עפולה עילית ונדאג לפתיחתו של בית המתנדב של הצלה בעיר".
לקראת סיום הטקס נעמד לדבר עומרי גורגה, שיחד עם זיו שייקוביץ הדריכו את חניכי הקורס. "באתם עם אש בעיניים לקורס, למדתם כמו שצריך ואני בטוח שאתם תצליחו בתפקידכם החדש והמחייב. אתם מקצוענים." בנוסף לחלוקת הציוד לחובשים החדשים, נערך גם טקס הענקת דרגות למתנדבים הוותיקים.