"את הכוכב שלי": סטודנטית יחידה בין 34 סטודנטים להנדסה אזרחית במכללת נצרת עילית- יזרעאל

שירין סעאב היא סטודנטית להנדסה אזרחית, בחורה יחידה בין 34 סטודנטים בחורים, אתגר מורכב ולא פשוט

שירין סעאב מנצרת היא סטודנטית משקיענית, רצינית, יסודית ומאושרת במכללת נצרת עילית יזרעאל. לשירין היה חלום ילדות להיות מהנדסת, "התחתנתי צעירה אבל לא הסכמתי לוותר על החלום", אומרת שירין ומוסיפה: "כעת, בחופשת סמסטר של השנה הראשונה אין מאושרת ממני, אני בדרך להגשים את חלומי, לא מהנדסת אלא הנדסאית מכובדת עם דיפלומה שנדרשת בשוק".

שירין היא סטודנטית להנדסה אזרחית, בחורה יחידה בין 34 סטודנטים בחורים, אתגר מורכב ולא פשוט, "יש הרהורים ומחשבות, אפילו היה משבר לעזוב את הלימודים, אבל בכל פעם שראיתי את צוות המרצים הנפלא והמיוחד, האכפתי והמסור במכללה, חשבתי שוב והמשכתי. אני אוהבת מאוד את המקצוע, האווירה במכללה נעימה וטובה, רגועה, תחושה של משפחה חמה. מהר הבנתי שעל אף שהלימודים קשים, אין דבר קשה כשיש צוות מוצלח, זכיתי בצוות מעולה ולהם מגיע כל הכבוד" אומרת שירין.

פינה חמה שומרת שירין למנכ"לית המכללה תרצה ריבק: "יום אחד, כשאני במשבר מתלבטת אם להמשיך או לעזוב הכל ולחזור לביתי, המנכ"לית תרצה קראה לי, חיבקה אותי, חיזקה אותי ואמרה לי את המשפט שהרים אותי ממש וגרם לי להמשיך בכל הכוח. זה משפט ששווה לי שנה של מאמצים, "את הכוכב שלי" תרצה אמרה לי וזה ממש היה לי חמצן, הרגשתי שבמקום הזה באמת אכפת להם ממני, באמת רוצים אותי באמת אני חשובה להם והם לא מוותרים עלי, זה נותן לי המון כוחות" אומרת שירין שמתרגשת.

שירין עסוקה עד מעל לראש לקראת המבחן של מה"ט, "אני כמעט לא ישנה, מצד אחד דואגת לבעל ולילדים, עוזרת בשיעורי הבית, מכינה ארוחות חמות ובלילה לומדת ולומדת ולומדת. אני חייבת להצליח, בשבילי, בשביל הצוות, בשביל תרצה, בשביל המשפחה".

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|