אריאל בית הלחמי חוגג יום הולדת, אלי אמיתי ושלמה דהן קיבלו תעודת הוקרה ושרון סויסה וירון הוכנבוים מזמרים. פלאש! – רכילות בעמק

↑ תגידו מזל טוב לאריאל בית הלחמי: מאמן גלבוע/גליל חגג בשבוע שעבר 53 שנות קיום על הפלנטה. החבר'ה מהקבוצה לא נותרו אדישים לאיוונט והפתיעו את המאמן במהלך האימון. מזל טוב.

רצינו  לעדכן אתכם: מאמן הכושר של מכבי חיפה ויקיר המדור ערן שדו יחגוג בקרוב בר מצווה לבנו רוי. תאריך האירוע: 5.3.19. המקום: אולמי "בראשית". נא לשריין את המועד ביומן. תודה מראש.

↑ ראשי הפועל עפולה בכדורסל העניקו תעודת הוקרה לחברי ההנהלה לשעבר אלי אמיתי ושלמה דהן. בהחלט מגיע להם.

גם המדור מתקשה להאמין: באיחור של כמה שנים…המאמן המקומי רודריגו גטיקה לקח את עצמו בידיים ונרשם למכון כושר 'פרופיט' בעפולה. בניגוד לתחזיות המוקדמות כבר בשבוע הראשון שלו הוא הגיע ארבע פעמים למכון כושר. ימות המשיח.

↑ שרון סויסה וירון הוכנבוים נותנים קונטרה לזמר רון שובל.

משנכנס אדר מרבין בשמחה: שחקני הפועל עפולה הקדימו את פורים וקפצו השבוע לשמח את החולים בבית חולים 'העמק' כשהם מחופשים ומחלקים משלוחי מנות. מי שבלט מעל כולם היה נועם גמון שדאג להקפיץ את כל בית החולים על הרגליים. כל הכבוד.

↑ חמישי שעבר: בזמן שכל העולם ואשתו יצאו לחגוג את יום האהבה, שלומי אלבז ועמוס אעידן העדיפו להיות בגמר גביע המדינה בכדורסל. אמיצים.
שלישי שעבר, מכון כושר 'פרופיט' בעפולה: מנהל מרכז הצעירים בגלבוע‏ שניר פרידמן נחת במקום בשעת ערב מאוחרת. ולמרות העייפות שניכרה על פניו…הבחור לא התעצל ושרף הרבה קלוריות על ההליכון. מקצוען.   

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|