אקזיט: חברת היי-טק ממגדל העמק נמכרה ב-53 מיליון דולר

החברה שפועלת בקריית ההיי-טק "רמת גבריאל" במגדל העמק מפתחת, מייצרת ומספקת מערכות לבקרת איכות ומדידה (מטרולוגיה) למפעלי שבבים, המבוססות על קרני רנטגן

חברת "ג'ורדן וואלי סמיקונדקטורס" ממגדל העמק נמכרה לחברה אמריקאית תמורת סכום של 53 מיליון דולר. המנכ"ל: "נרחיב את הפעילות במגדל העמק".
חברת ההיי-טק "ג'ורדן וואלי סמיקונדקטורס" שנמצאת במגדל העמק נמכרה לאחרונה בסכום של 53 מיליון שקלים לחברת Bruker Corporation האמריקאית. "ג'ורדן ואלי" היא חברה ותיקה, שהוקמה כבר לפני 20 שנה על-ידי איציק מזור.
החברה שנמצאת בקריית ההיי-טק "רמת גבריאל" במגדל העמק מפתחת, מייצרת ומספקת מערכות לבקרת איכות ומדידה (מטרולוגיה) למפעלי שבבים, המבוססות על קרני רנטגן. המערכות שמייצרת החברה מאפשרות בדיקות של עובי, צפיפות, מאמצים והרכב כימי של שכבות דקות, שמרכיבים את הרכיבים המשולבים מבוססי מוליכים למחצה.


בשנת 2014 הסתכמו הכנסותיה של ג'ורדן ואלי ב-22 מיליון דולר והיא מספקת בין היתר מוצרים לחברת הענק אינטל. חברת "אלרון" המחזיקה מניות של החברה דיווחה כי התמורה המידית תאפשר לה לרשום רווח נקי של 3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015. עוד הזכירה כי היא עשויה גם להכיר ברווח נוסף בגין חלקה הפוטנציאלי בתמורה המותנית.


מנכ"ל החברה יצחק מזור, אישר את הדברים ואמר: "פעילות החברה במגדל העמק לא תיפגע מהמהלך, להיפך, אנו מתכוונים להרחיב את הפעילות". ראש העיר אלי ברדה התייחס אף הוא לנושא ואמר: "אני מכיר היטב את החברה ואת המנכ"ל ושמח לשמוע שגם לאחר המכירה החברה תרחיב את הפעילות שלה בעיר".

מנכ"ל החברה מזור, מצהיר כי פעילות החברה במגדל העמק תגדל
מנכ"ל החברה מזור, מצהיר כי פעילות החברה במגדל העמק תתרחב

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|