"אף על פי חן": עצות הזהב לבחירה נכונה של מנתח פלסטי

ניתוחים פלסטיים, הם ה"טרנד" הכי חם בעולם היופי. בכל שנה נרשמת עליה של עשרות אחוזים בפונים למרפאות השונות המציעות מראה חדש וזוהר. למה לא, בעצם? אם אפשר לשפר את נזקי הזמן ולחדש מראה נוכחי שמפריע לנו? למה לא ללכת על זה?

גבירותיי ורבותיי, מהפך: לפני שרצים למנתח הראשון שנקרה בדרכנו – חשוב לעצור לרגע ולזכור, שניתוח הוא הליך רפואי, שטומן בחובו גם סיכונים ולכן כדאי לבדוק, לבחון ולבחור היטב. רגע לפני שמתמסרים ללא תנאי לסכין המנתחים, להלן כמה עצות, שיעזרו לעשות את הבחירה היותר נכונה ומושכלת בבחירת מנתח פלסטי.

• לכו להתייעץ

אילוסטרציה
אילוסטרציה

אם חשבתם והגעתם למסקנה שבעייתכם עשויה להשתפר בעזרת ניתוח פלסטי אסתטי, זה הזמן לפנות לפגישה מקדימה עם מנתח פלסטי. על המנתח הפלסטי להיות מומחה בכירורגיה פלסטית, מומלץ גם לברר אם הוא חבר ב"איגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית", ואל תתביישו לבקש מהרופא תעודה המעידה על התמחותו.

• בחנו את המנתח

במהלך הפגישות עם הרופא מומלץ לבחון את מידת הפתיחות שלו ואת אמינותו. רופא אמין יתאר בפניכם את המציאות באמת: את תהליכי ההחלמה, את הקשיים והמגבלות הצפויים (אם צפויים), והסיבוכים שעלולים להיגרם מהניתוח. מנתח טוב אמור לשמש לכם כמעין "מראה", שדרכה תבינו אם הצורך שלכם בניתוח הוא, אכן, אמיתי.

• הפעילו שיקול דעת

היזהרו מאוד מרופא שנלהב לעשות את הניתוח אפילו יותר מכם. גישה כזאת עלולה להיות בעייתית ולהעיד על מומחיותו ורצינותו של הרופא. רופא רציני אמור דווקא לסנן את הפונים אליו ולאבחן את הפגמים שגם אם הם קיימים ואמיתיים אין בכוח הניתוח לפתור ואת המקרים שבהם הפגם קטן בהרבה ממה שנראה למטופל. אצלנו ב"כללית אסתטיקה" המנתחים הפלסטיים דוחים כ 30% מן הפונים.
בנוסף, מנתח שמבטיח ש"אין בעיות" ו"אין סיבוכים" טועה ומטעה. אין פעולה ברפואה שאין בה סיכוי לסיבוכים. צריך לדעת כי גם כאשר הולכים לטיפול אסתטי צריך לקחת בחשבון שהוא עלול לא להצליח.

• בדקו תחום מומחיות

היזהרו ממי שמגדיר את עצמו "פלסטיקאי". אין "חיה" כזאת! חשוב לבחון היכן התמחה הרופא, וכמה ניתוחים מהסוג שאתם מבקשים לעבור הוא ביצע קודם לכן (ואם הוא מתמחה בעיקר בהרמות חזה, אולי לא כדאי לעבור אצלו ניתוח אף…). מתי סיים את ההתמחות והיכן עבד מאז.

• אספו המלצות רציניות

היזהרו ממכונים עלומי שם, שמפנים אתכם לרופא "שלהם". עדיף להגיע למומחה שקיבלתם עליו המלצות מוקדמות ממנותחים אחרים, וגם חוות דעת שנייה מרופאים אחרים. בתחום הכירורגיה האסתטית במיוחד, חשוב מאוד שלא להתרשם רק מהפרסומות, ויהיו אלה אטרקטיביות ככל שיהיו, אלא לבחון את הנתונים בשבע עיניים ולהסתמך אך ורק על המלצות ממקורות רציניים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• אל תתלהבו מצילומים

אצל מנתחים פלסטיים רבים יש במרפאה או במשרד "אלבומי הצלחות". ההסתמכות על אלבומי התמונות בלבד היא בעייתית במקצת, כי ברור מאליו שאף רופא לא יראה את הניתוחים שלא הצליחו. אפשר ואף רצוי לבקש מהרופא להציג בפניכם תמונות של הצלקות הצפויות לאחר הניתוח. שתדעו כיצד הן אמורות להיראות, והיכן.

• דברו ברור

עדיף להגדיר בפני הרופא את טווח הציפיות שלכם מהניתוח ולבקש – ואף לקבל – תשובה על מידת הריאליות שלהן. זה עלול להיות כואב, אבל תשובה בוטה של המנתח עושה לפעמים פלאים בהנחתה מהירה על קרקע המציאות ובכך מונעת המון כאבי לב ואכזבות בסוף הדרך.

• בדקו את הכימיה

אם אין לכם תחושת אמון במנתח שבו בחרתם – חפשו מנתח אחר. חייבת להיות כימיה מסוימת ביניכם לבין המנתח, שתאפשר לכם לתקשר איתו בחופשיות ובכנות. אחרי הכול, צפוי לכם קשר מתמשך – לפני הניתוח ובתקופת ההחלמה שאחריו.

• קחו בחשבון את המחיר

טווח המחירים של הטיפולים האסתטיים השונים רחב מאוד. מחיר הטיפול תלוי במשתנים כמו המוניטין של הרופא, המוסד שבו מתבצע הניתוח, ואיכות החומרים והאביזרים בהם משתמשים. אבל יש לזכור: מחיר נמוך מאוד צריך לעורר חשד. מאידך, מחיר גבוה אינו בהכרח ערובה להצלחה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר

כללית אסתטיקה היא רשת מרפאות מתקדמות לרפואה אסתטית בפריסה ארצית, המציעה מענה רפואי איכותי בתחומי כירורגיה פלסטית, טיפולים אסתטיים והסרת שיער. הרשת מונה 15 סניפים מבאר שבע בדרום ועד חיפה ועפולה בצפון. במרפאות הרשת ניתן למצוא את הטיפולים החדשניים ביותר המקובלים בעולם המערבי, אשר מבוצעים על ידי מיטב הרופאים, מומחים בעלי ניסיון רב בכירורגיה פלסטית ו/או בטיפולים אסתטיים.
תכנית הטיפולים נבנית באופן אישי לכל מטופל בהתייעצות עם הרופא ובהתאם לרצונותיו של המטופל. כחברת בת של שירותי בריאות כללית- הגוף הרפואי הגדול בישראל, החומרים והמכשור הטכנולוגי נבחנים בקפידה, עומדים בתקנים מחמירים ומאושרים על ידי משרד הבריאות, ה-FDA האמריקני ו/או ה-CE האירופאי. הצוותים הרפואיים מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול מקצועי, אמינות ובקרה רפואית. מאחר וכל טיפול אסתטי המבוצע במרפאות הרשת הוא קודם כל טיפול רפואי.
בין הטיפולים המוצעים בכללית אסתטיקה: ניתוחי אף, הגדלת/ הרמת ו/או הקטנת חזה, הרמת עפעפיים, מתיחת פנים, מתיחת בטן, מתיחת זרועות וירכיים, הצמדת אוזניים, שאיבת שומן, הזרקות ומילוי קמטים, טיפולי פילינג, -העלמת נימים וורידים, הסרת שיער ואפילציה, הסרת נגעי עור ושומות, טיפול בהזעת יתר, הצרת היקפים, מיצוק ועוד. כללית אסתטיקה מקבלת את לקוחות כל קופות החולים.


ערב טיפוח ויופי במרפאת "כללית אסתטיקה" בעפולה – יתקיים ביום רביעי הקרוב,  ברחוב הגן 25 בעפולה, כשהתכנסות תחל החל משעה 17:00.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במהלך הערב ירצה ד"ר אמיר ענבל, כירורג פלסטי. ההרצאה תהיה בנושא חומרי הזרקה, מגוון שיטות טיפול, המכשור החדשני והטכנולוגיות המשולבות בטיפולי האסתטיקה. המפגש כולל ייעוץ אישי לבניית תכנית טיפול יחד עם ד"ר ענבל, לצד הנחות משמעותיות על טיפולים אסתטיים מהמגוון הרחב שיש לרשת המרפאות להציע. הייעוצים ללא עלות וללא כל התחייבות במפגש ייהנו המשתתפות מאווירה נינוחה וכיבוד קל. הכניסה לאירוע ללא תשלום אך בהרשמה מראש באמצעות טלפון 04-6428000, שלוחה 3, מספר המקומות מוגבל.
לאחרונה נבחרה מרפאת "כללית אסתטיקה" בעפולה לסניף המצטיין ברשת, מבין כלל מרפאות המותג "כללית אסתטיקה", על פי מדדי מצוינות. רשת כללית אסתטיקה חרטה על דגלה את הערך "המטופל במרכז", וניתן לראות על פי המדדים ובחירת המרפאה בעפולה לסניף המצטיין כי צוות המרפאה יודעים מה החשיבות ערך זה, ונותנים שירות מיטבי על פיו ללקוחות המרפאה. הערב פתוח לכל לקוחות קופות החולים ויתקיים בחסות אמ"י טכנולוגיות.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|