אסי גלבוע: "שיחקנו מול קבוצה טובה, מרוצים מהנקודה"

אסי גלבוע והפועל כאוכב נפרדו בתיקו 2:2. האקס אבי מלכה העניק יתרון מוקדם לאורחים, ומנגד דן כהן ופודי מוחמד ביצעו מהפך דרמטי. אלא שהמילה האחרונה הייתה שייכת לואסים עלי שסידר שוויון דרמטי עם טיל אדיר מ-30 מטרים. בשלישי (14:30) רובי שפירא תגיע לגלבוע במסגרת הגביע

נקודת אור: אחרי התבוסה הכואבת 1:4 במחזור הפתיחה מול עירוני טבריה, הקבוצה של פאיד חסון השיגה נקודה ראשונה לעונה זו לאחר שסיימה בתיקו 2:2 דרמטי מול העולה החדשה הפועל כאוכב במגרש בגוש יעל. העולה החדשה הפועל כאוכב הגיעה למגרש בתענך עם סגל נוצץ שכלל מספר שחקנים בכירים כדוגמת אמיר אבו ניל, סמאח סרחאן, עבד מורג'אן והסקורר המדפלם אבי מלכה ששיחק בעונה שעברה בדבוריה והספיק במהלך הקריירה להעביר לא פחות משלוש קדנציות באסי גלבוע.
אסי גלבוע, שבנתה קבוצה צנועה עם תקציב מינימום שבקושי מגרד את ה-800 אלף שקלים ברוטו, נהנתה מהחזרה של הבלם הבכיר יוני אוחיון ששב ממקדוניה אחרי שבוע, שם אחיו התחתן. למרות שהוא נחת יממה לפני המשחק, אוחיון קיבל את חולצת ההרכב והיה אחד הבולטים במגרש. הפתיחה הייתה שייכת לאורחים מכאוכב שעלו ליתרון בדקה הרביעית משער של אבי מלכה שביצע סיבוב אופייני ברחבה וקבע 1:0. עד לסיום המחצית נרשמו עוד כמה חצאי מצבים בשני צידי המגרש אבל בסך הכל היה משחק משעמם ומסורבל, ואולי בגלל מזג האוויר הקיצי. לאחר שמהלך ההפסקה המאמן פאיד חסון גער בשחקניו והיו"ר לירן דניאל דרש בכעס מהשחקנים להתעורר, אסי גלבוע פתחה את החצי השני בבליץ אדיר ותוך מספר דקות כבש צמד בדרך למהפך. דן כהן כבש עם בעיטה מ-16 ודקה לאחר מכן פודי מוחמד השלים מהפך עם בומבה אדירה מהאוויר. היריבה מכאוכב ביצעה שלושה חילופים מהירים והחזירה לעצמה את השליטה במגרש. בסופו של דבר גם הגיע שער השוויון בדקה ה-80 מרגליו של המחליף ואסים עלי, שנעל את המשחק עם חלוקת נקודות צודקת.
"אנחנו מרוצים מהנקודה שהשגנו. שיחקנו מול אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה שהתקציב שלה כמעט פי שניים משלנו", הסתכלו בגלבוע על חצי הכוס המלאה בסיום התיקו הביתי.
בשבוע הקרוב אסי גלבוע תפגוש פעמיים את רובי שפירא. ביום שלישי בבית במסגרת הגביע ושלושה ימים לאחר מכן בחוץ במסגרת הליגה.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|