אסי גלבוע פתחה עונה, המנכ"ל עומרי הלוי: "אנחנו עוד נפתיע"

עם לא פחות מ-40 שחקנים, רובם צעירים ולא מוכרים, אסי גלבוע פתחה את אימוניה עם שאיפות צנועות ("לא להסתבך בתחתית"). עידן שפשה, אופיר שמילוביץ' ומוחמד קנואתי הצטרפו. השוער שקד נחמני הוצע לקבוצה. מוריס אוזן: "יש בסיס טוב"

אחרי שנתיים מסויטות שכמעט הסתיימו בירידת ליגה, אסי גלבוע פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2017/18 עם שאיפות צנועות.
"חשוב לנו לא להסתבך בתחתית כמו בעונות האחרונות", אמר המנכ"ל עומרי הלוי והוסיף: "בסך הכל אני מאוד אופטימי ויש לי תחושה שעוד נפתיע את כולם, במיוחד שאין יותר מדי ציפיות מאיתנו. יש פה מאמן מוערך שיודע בדיוק מה הוא רוצה. אני יכול להבטיח שתהיה פה קבוצה צעירה ותוססת".

אגב, כמעט 40 שחקנים הגיעו לאימון הבכורה, רובם שחקנים צעירים ואנונימיים שלא היו מוכרים אפילו למאמן מוריס אוזן. רגע לפני פתיחת האימונים הקבוצה הצליחה לבצע מספר החתמות משמעותיות לאחר שצירפה את החלוצים עידן שפשה ומוחמד קנואתי, ואת הבלם אופיר שמילוביץ' שמגיע מבני לוד. אלה מצטרפים לשי כנפי, אייל ברזני ועדי אלישע שסיכמו מוקדם יותר.

 הנהלת אסי גלבוע(מימין) לירן דניאל, אוהד אפריים ועומרי הלוי
הנהלת אסי גלבוע(מימין) לירן דניאל, אוהד אפרים ועומרי הלוי
המאמן מוריס אוזן ממשיך בחיפושים אחר שוער. במקביל, קיים סיכוי לא רע שהשוער איתי שאול יקבל בסופו של דבר את אפודת השוער הראשון. במהלך השבוע הציעו לקבוצה, בין היתר, את השוער שקד נחמני, שבעבר שיחק בעפולה וכיום בנצרת עילית.
"אני מחפש שוער נוסף שיתמודד עם איתי שאול על חולצת ההרכב", אמר המאמן, "אם תהיה הגנה טובה אז גם יהיה ניתן לתת הזדמנות לשוער צעיר. בסך הכל הבסיס הקיים הוא טוב. יש לנו בלם טוב, חלוצים טובים, קשרים מוכשרים ומגן מצוין. מעכשיו יש לנו עוד חודש וחצי, שזה הרבה זמן, להביא עוד 3-4 שחקנים טובים בכדי לשדרג את הקבוצה".