אסי גלבוע: "כרגע אנחנו מועמדים חזקים לירידה"

עם ניצחון בודד ב-8 משחקים באסי גלבוע מביעים דאגה אך מצד שני מאמינים שבקרוב יגיע השינוי. חבר הנהלה דודי קרה: "עשינו כמה שינויים בסגל ואני מאמין שבקרוב יתחילו להגיע גם התוצאות"

שקועה חזק בבוץ: אסי גלבוע ממשיכה לספור הפסדים, ובמחזור האחרון הפסידה בבית 0:2 לבאקה אל גרביה. נכון לעכשיו הקבוצה מדורגת במקום האחרון בטבלה עם מאזן עלוב של נקודה אחת מ-8 משחקים. "עם עובדות קשה להתווכח. כרגע אנחנו במקום האחרון בטבלה ומועמדים חזקים לירידה אבל אסור לשכוח שלאחרונה עשינו חיזוקים ואנחנו מאמינים שנראה שינוי בקרוב", אמר שחקן בקבוצה.
הסיבה העיקרית לקריסה הגדולה היא בנייה לקויה של הקבוצה ומעבר לכך מכת פציעות טורדנית (פודי מוחמד ודן כהן). גם הזעזוע בעמדת המאמן, לפחות בינתיים, לא השפיע על התוצאות וכאמור הקבוצה ממשיכה לרשום הפסדים בצרורות. למרות זאת, בגלבוע נשמעו השבוע מעודדים אחרי ההפסד האחרון 0:2 מול באקה שנחשבת אחת הקבוצה הטובות בליגה. "במחצית הראשונה היינו מצוינים והרבה יותר עדיפים במגרש", אמר חבר ההנהלה דודי קרה. "עשינו כמה שינויים בסגל ואני מאמין שבקרוב יתחילו להגיע גם התוצאות. למרות המצב העגום בטבלה, אני אופטימי ומאמין שנצא מהמצב הזה בקרוב". בתוך כך, הקבוצה תשחק היום מול שפרעם שנמצאת מעליה בטבלה. "זה משחק על 6 נקודות שאנחנו חייבים להוציא בו 3 נקודות, ולא משנה איך. למעשה עכשיו מתחילה הליגה שלנו. אנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה".