אסולין: "שרון כץ צריך להחליט: עפולה או נצרת עילית"

יו"ר הפועל עפולה דני אסולין לא אוהב את העובדה שהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בעפולה עובד במקביל גם כעוזר מאמן נצרת עילית. מנהל מחלקת הספורט עודד פרל: " מיטב ידיעתי שרון כץ לא סגר בשום מקום פרט למחלקת הנוער בעפולה"

מתיחות בין ראשי הקבוצה הבוגרת למנהל המקצועי של מחלקת הנוער שרון כץ.
כץ הוביל בשבוע האחרון סבב מינויים במחלקת הנוער, כאשר החליט למנות את דניאל אומנסקי למאמן נוער, את אבינועם כוכבי למאמן נערים א' ואת דוד מומברם למאמן כושר של המחלקה. על פניו מדובר בהחלטות טובות ובאנשי מקצוע מוכחים, אלא  שעל החלטות האלה שמעו היו"ר דני אסולין והנשיא ששי יעקב דרך התקשורת, דבר שהעלה את זעמם. "המינויים האלה מבוטלים מבחינתנו", אמרו השניים.
עוד לפני המקרה המדובר, ראשי הקבוצה הבוגרת נשאו מטען כלפי שרון כץ. הסיבה: הם לא אהבו את העובדה-וזאת בלשון המעטה- שכץ עבד במקביל לעבודתו בעפולה גם כעוזר מאמן בנצרת עילית.
"שרון כץ צריך להחליט איפה הוא רוצה להיות: עפולה או נצרת עילית. לא יכול להיות מצב הזוי שבו במשחק דרבי מולנו שרון חוגג עם נצרת עלית על חשבון עפולה. ולגבי מינויי המאמנים, זה מעשה חמור מאוד. אנחנו לא בובות. לא יכול להיות שלא מעדכנים אותנו במה שקורה".
מנהל מחלקת הספורט בעירייה עודד פרל, שעד כה נותן גיבוי מוחלט לשרון כץ, אמר בתגובה: "למיטב ידיעתי שרון כץ לא סגר בשום מקום פרט למחלקת הנוער בעפולה".

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|