אנטון סמרוב וויקטוריה זילברשטיים חוגגים זוגיות, יהודה אלמקייס חוגג יום הולדת ודוד טפיארו מככב במופע זמר. פלאש! רכילות בעמק

↑ אנטון סמרוב ממגדל העמק וויקטוריה זילברשטיין מנצרת עילית הגיעו ביום ראשון השבוע לזמן איכות זוגי במסעדת תאי צ'ין בטבעון. רק נציין שהם חוגגים כבר שנתיים וחצי יחד..

יהודה אלמקייס, חבר מועצת העיר עפולה לשעבר חגג בסופ"ש את יום הולדתו. מזל טוב.

↑ זו השנה השביעית שאינג'ינר סלמאן אבו-אחמד מפיק אירוע חגיגי עם 1200 מוזמנים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים וצ'רקסים, לארוחה חגיגית מפוארת לציון שבירת הצום. בין המוזמנים היו גם בכירים מהרשות הפלסטינאית. האירוע הגדול והמכובד התקיים באולם 'ניו גרנד פלאס' בנצרת עילית. להבדיל משש השנים הראשונות, השנה הוזמנה קבוצה גדולה של יהודים, כביטוי לרצון לחיים משותפים. אבו-אחמד הוא גם הבעלים של הבית הסיעודי 'גליל' בנצרת בו מאושפזים ערבים ויהודים, עם צוות טיפולי מעורב.

דוד טפיארו לקח השבוע חלק במופע זמר של הלהקות הצבאיות יחד עם ששי קשת. היה מרנין.

↑ ביום חמישי האחרון התקיים לראשונה כנס ביכורי חינוך, כנס פדגוגי של בתי הספר היסודיים בעמק יזרעאל. בכנס זה נכחו מנהלים וחברי צוות מכל בתי הספר היסודיים בעמק ומטרתו- שיתוף בעבודה הפדגוגית, המקצועית והחדשנית המתרחשת בשנים האחרונות בבתי הספר היסודיים בעמק.

שניר פרידמן ממרכז תכלס בגלבוע היה עסוק השבוע עד מעל הראש בהפקת פסטיבל הבירה. קפצנו בשישי להינות מהאירוע…

↑ תאחלו המון הצלחה ליעל מונסטירסקי מנצרת עילית שהשתחררה לאחרונה מהצבא, ולכרמל פרץ מהישוב שימשית, שתיהן התחילו לעבוד לאחרונה בחומוסיית הבלו בס בצומת כפר ברוך.

יועץ התקשורת אחיקם משה דוד השתתף בשבוע שעבר באחד הפאנלים של פסטיבל שובר מסך במכללת עמק יזרעאל ושעסק בקמפיינים. היה מרתק.