אם נצרת עילית תעלה ליגה: לשאוט יש חוזה לעונה נוספת

בנצרת עילית מחכים לשובו של החלוץ הבכיר שחזר השבוע לאימונים מלאים אחרי היעדרות של כחצי שנה בעקבות קרע בצולבת. גורם בקבוצה: "הוא צפוי לחזור בעוד כחודש, בדיוק למאני טיים של העונה" 

מחכים לשובו של שאוט: בהפועל נצרת עילית מרוצים מהקצב ההחלמה של החלוץ הבכיר (29.5) שהגיע בקיץ לקבוצה וכזכור קרע את הרצועה הצולבת באימוני טרום העונה ומאז היה שקוע במסע שיקום. שאוט, שכבש בשנתיים האחרונות לא פחות מ-33 שערים בבירת העמק, חזר השבוע להתאמן עם חבריו להפועל נצרת עילית. ההערכה היא שבעוד כחודש הוא כבר יעמוד לרשותו של המאמן ירון הוכנבוים שמאוד מחזיק מהשחקן.

"הוא צפוי לחזור בעוד כחודש בדיוק למאני-טיים של העונה. יובל שחקן ברמה גבוהה מאוד והוא בהחלט תוספת כוח משמעותית לקבוצה", אמרו בקבוצה.
בתוך כך, אוהדי עפולה מפנטזים על חזרתו של שאוט לכור מחצבתו בעונה הבאה, אבל בינתיים גורמים בנצרת עילית סיפרו "לחדש בעמק" כי החלוץ העפולאי מחזיק סעיף בחוזה לפיו במידה ונצרת עילית תעלה לליגת העל הוא יקבל חוזה לעונה נוספת. "כולם מקווים ששאוט יחזור במהרה ויעזור לקבוצה לעלות ליגה. זה יכול להיות פיצוי הולם לפציעה הקשה שעבר", אמרו במועדון.