"אם ניצחנו את ירושלים החזקה, אפשר להפתיע גם את מכבי ת"א"

מלכת האופי: גלבוע/גליל חזרה מפיגור 12 ברבע האחרון וניצחה את הפועל ירושלים (101:99) בגן נר בזכות הצגה אדירה של איאן מילר שהפגיז 31 נקודות והקפיץ את הקבוצה למקום ה-2 בטבלה. ביום שני (20:00) מכבי ת"א המושלמת תגיע לגן נר לקרב צמרת. גורם במועדון: "מכבי ת"א? ברור שיש פערי רמות גדולים, אבל ננסה לבטל אותם על הפרקט בזכות הלב הגדול והאופי שלנו". צילומים: מנהלת הליגה, לילך וויס ועודד קרני

"אופי זה מה שמאפיין את הקבוצה שלנו לאורך השנים. לא משנה מה התוצאה ומה הזמן שנותר-אנחנו מעולם לא מרימים ידיים ותמיד מאמינים וביחד עם הדחיפה, החום והאהבה שאנו מקבלים-כל שנותר לנו זה להחזיר על המגרש". מנכ"ל הפועל גלבוע/גליל ארצי פרטי סיכם את הניצחון הדרמטי של קבוצתו במחזור האחרון מול הפועל ירושלים (101:99), ומפנטז על הפתעה מול מכבי ת"א הלוהטת ביום שני הקרוב בגן נר. את גלבוע/גליל לא מספידים בשום שלב, את זה הפנימו היטב הפועל ת"א והפועל ירושלים שהפסידו לה בשני המחזורים האחרונים. כאמור, במשחק האחרון חניכיו של קטש כבר הובילו ב-12 נקודות ברבע האחרון, אלא שאז הוביל איאן מילר ריצת 4:18, שלשה אדירה שלו השלימה את הקאמבק וגג ענק של הקפטן חואקין שוכמן (התעורר בזמן) על ג'יימס פלדין הבטיח את הניצחון של המקומיים, 99:101 בסיום לגלבוע/גליל שרושמת ניצחון שלישי רצוף בליגה.

"איאן מילר? אנחנו קודם כל קבוצה"

איש המשחק היה, ללא ספק, איאן מילר שסיפק משחק אדיר, לאחר שלקח מנהיגות במאני טיים ותרם 31 נקודות, שסייעו לקבוצה לרשום ניצחון שלישי רצוף בדרך למקום השני בטבלה. ג'יימס קלי, שהפגין משחק נהדר, הוסיף 22 משלו, ובראיינט קרופורד וגרגורי וויטינגטון קלעו 18 כל אחד. בצד השני ג'יימס פלדין קלע 19 נקודות, כריס ג'ונסון הוסיף 18 ותמיר בלאט סיים עם 17.
"כל מי שהגיע להיכל הספורט בגן נר נהנה מאחד המשחקים  האיכותיים שנראו בגן נר בשנים האחרונות, באווירה מחשמלת ותצוגת כדורסל מדהימה", אמר המנכ"ל ארצי פרטי לאחר הניצחון על הירושלמים. ולגבי איאן ראיין, הוסיף פרטי: "אנחנו קודם כל קבוצה. הפעם איאן היה בולט אבל בכל משחק שחקן אחר מתעלה וכולם ללא יוצא מהכלל נותנים את הכל עד טיפת הדם האחרונה בגופם. עכשיו נשמח קצת ומיד נתכונן למשחק מול מכבי ת"א ביום שני".

ההצגה הטובה בעמק: האולם בגן נר יהיה "סולד אאוט"   

  ביום שני הקרוב (20:00) הקבוצה של בית הלחמי תארח בגן נר את מכבי ת"א הלוהטת, שעדיין לא הפסידה העונה בליגה. בינתיים נראה כי הצהובים גדולים על הליגה, כשבמחזור האחרון ריסקו בדרבי את הפועל ת"א ללא רחמים (89:57). ובכל זאת, אחרי שהפתיעו את הפועל ירושלים בגן נר ינסו בגלבוע לחולל סנסציה מרעישה גם מול הצהובים. אבל לכולם ברור שזה לא יהיה קל. "למכבי ת"א יש סגל שחקנים מטורף. על הנייר קיימים פערי רמות גדולים בכל ההיבטים, אבל אנחנו נבוא כמו תמיד וננסה לבטל את פערי הרמות האלה על הפרקט בזכות הלב הגדול והאופי שלנו. אם הצלחנו לנצח את הפועל ירושלים החזקה אז אפשר להפתיע גם את מכבי ת"א. בשביל זה אנחנו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים בהגנה", אמרו גורמים במועדון. המנכ"ל ארצי פרטי הוסיף ואמר לקראת החגיגה הגדולה שצפויה ביום שני בגן נר: "כולם מוזמנים לבוא ולצפות בחוויה ספורטיבית הכי טובה שיש והכל קורה כאן אצלנו בגלבוע, באולם בגן נר". אגב, בניגוד למשחק מול ירושלים שבו נראו פה ושם קרחות ביציעים, במשחק מול מכבי ת"א מעריכים בגלבוע כי האולם בגן נר יהיה "סולד אאוט".

-טיוס חוגג בדרבי. יחגוג גם מול גלבוע/גליל?
-טיוס חוגג בדרבי. יחגוג גם מול גלבוע/גליל?

שגרירים של כבוד

 בתוך כך, במהלך המשחק מול הפועל ירושלים, בגלבוע עשו כבוד לנציגיה בנבחרת העתודה שזכתה לא מזמן באליפות אירופה עד גיל 20. מנהל הנבחרת חזי הוכמן, מאמן הכושר רימון יבזורי והמאמן אריאל בית הלחמי קיבלו תעודות הוקרה וזרי פרחים, וזכו שוב להצטלם לצד גביע אירופה הנכסף.

הוכמן, בית הלחמי ויבזורי
הוכמן, בית הלחמי ויבזורי