אל תישנו בעמידה – 5 סיבות למה לרכוש כבר עכשיו מזרן ויסקו

ויסקו הוא חומר מיוחד שמשמש כיום גם לייצור מזרנים ופתרונות שינה מובילים. כדאי להשקיע בו בשביל לסייע לפיזור נכון של הלחץ המופעל על המזרן, לקלוט טוב יותר את חום הגוף ולהשיג איזון בין רכות לתמיכה במשקל ובשלד. עדיין מתלבטים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

ספוג חכם שידוע בשמו המקצועי "ויסקו" הוא חומר אלסטי דמוי ג'ל עם שורה ארוכה של תכונות מיוחדות. היתרונות של ויסקו הופכים אותו לחומר גלם נפוץ בתהליכי ייצור מזרנים, כריות, אביזרים אורטופדיים ופתרונות שינה נוספים. מזרן ויסקו נשאר קשיח בטמפרטורת החדר אבל מתרכך כאשר הוא בא במגע עם חום הגוף, מה שגורם לכך שכבר לאחר פרק זמן קצר הוא מתאים את עצמו לצורה ולמבנה.

הנה 5 סיבות שיבהירו למה כדאי לכם לרכוש כבר עכשיו את המזרן המוביל בעולם:

• בגלל פיזור הלחץ

הגוף שלכם מפעיל לחץ על המזרן במהלך השינה. פיזור לא נכון של הלחץ עלול לגרום להופעת פצעים ולפגוע באיכות השינה. מנגד, השימוש בחומר ויסקו מפזר את הלחץ ומונע עומס. פיזור נכון של הלחץ באמצעות חומר הויסקו מוכיח את עצמו עבור גברים, נשים וצעירים בטווח רחב של גילאים.

• בגלל התמיכה האורטופדית

התמיכה האורטופדית צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות שלכם כאשר אתם מחליטים להחליף מזרון. התמיכה היא זו שתקבע עד כמה המזרן יתאים לכם ויהיה שווה את ההשקעה. במזרני ויסקו למשל תיהנו משינה על משטח שמעניק תמיכה אורטופדית ראויה. הוא מומלץ עבור אנשים שסובלים מרגישויות בעמוד השדרה ולקשישים או בעלי מוגבלויות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• בגלל העמידות

מזרני ויסקו נחשבים עמידים יותר בהשוואה למזרני לטקס או פתרונות שינה אחרים. המחיר שלהם גבוה לעומת מזרני ספוג רגילים, אבל מדובר בהשקעה משתלמת לטווח ארוך. סביר להניח שתוכלו לנצל את כל היתרונות האורטופדיים של המזרן בתקופה שלא תהיה קצרה יותר מ-10-15 שנים.

• בגלל קליטת חום הגוף

חומר הויסקו קולט את חום הגוף שלכם בצורה עדינה ומתאים את עצמו לשינויים שתבצעו לאורך השינה. התאמת המבנה של המזרן לחום הגוף מתבצעת באיטיות ובלי שהשינה שלכם תיפגע. הדרך שבה המזרן קולט את חום הגוף היא פטנט רשום, ששינה ב-180 מעלות את תחום השינה ואת המחקר האורטופדי.

• בגלל האיזון

בשורה התחתונה, הסיבה הכי טובה לרכוש מזרן ויסקו כבר עכשיו היא האיזון שאותו תשיגו בין הרכות לבין התמיכה האורטופדית. עוד לפני שתחושו בהבדלים באיכות השינה כבר תוכלו להרגיש את הרכות המדהימה של החומר. הגיעו לאולמות התצוגה והניחו את הידיים או הרגליים על המזרן כדי לחוש בהבדל. חומר הויסקו הוא היחיד שמסוגל להגיע לרמות אופטימאליות של איזון בין רכות, פינוק, תמיכה ומניעת כאבים.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|