אלקבץ: "שלחנו את ההנהלה לעשות שיעורי בית. אם צריך- נתאזר בסבלנות עד סוף העונה"

ראש העיר אבי אלקבץ בראיון ל"עמקניוז": "אנחנו לא קופצים ראש לבריכה בלי מים. הם צריכים לעשות שלושה דברים. 1. לשמור על הערבויות בבקרה. 2. לבטל התחייבויות שונות שלא מאפשרות להעביר כסף ישירות לעמותה. 3. לבטל את זכויות החתימה בהתאחדות של כולם. אולי זה יקח עוד שבוע. עוד חודש או אפילו עד סוף העונה. אנחנו נתאזר בסבלנות". צילום: שיר רותם

שוב פוצץ המו"מ בין עיריית עפולה להנהלת הפועל עפולה בנוגע להעברת זכויות הניהול, וזאת לאחר שצצו אי הסכמות בין הצדדים בנוגע למספר נושאים מרכזיים.
ראש העיר אבי אלקבץ הסביר בראיון ל"עמקניוז" את הסיבות לפיצוץ במו"מ ואמר: "אחרי שכבר הגענו להבנות הורדנו הכל ושלחנו אותם לעשות שיעורי בית. אנחנו לא קופצים ראש לבריכה בלי מים. הם צריכים לעשות שלושה דברים. 1. לשמור על הערבויות בבקרה עד סוף העונה. 2. לבטל התחייבויות שונות לנושים שלא מאפשרות להעביר כסף ישירות לעמותה. 3. לבטל את זכויות החתימה בהתאחדות של כולם ולהעביר להנהלה החדשה. אנחנו נוהגים באחריות רבה. אנחנו צריכים לפעול על פי מנהל תקין. מדובר בכסף ציבורי ואנחנו נעשה הכל לאט אבל בטוח. אולי זה יקח עוד שבוע. עוד חודש או אפילו עד סוף העונה אנחנו נתאזר בסבלנות". בתוך כך, ראש העיר אבי אלקבץ שם השבוע סוף לספקולציות בנוגע להרכב ההנהלה העתידית של הפועל עפולה וטען כי הכוורת הניהולית החדשה תכלול כנראה את השמות הבאים. "לצד היו"ר עמיר נוי יהיו גם מיכה סילקו, יאיר גיסר, פרדי חייט, בני הייק ויוסי כהן. ברגע שהקבוצה תעבור לידי העירייה-ההנהלה תתכנס ותחלק בין חבריה את חלוקת התפקידים".