אלקבץ: "אלו הבחירות הקריטיות בתולדות עפולה"

"עשינו קמפיין צנוע, אין לנו הרבה כסף, אבל יש לחבר'ה האלה לב גדול. הם נמצאים כאן בהתנדבות ועושים הכל למען המטרה", אומר אלקבץ, רגע לפני פתיחת הקלפיות

אבי אלקבץ, נראה השבוע נמרץ יותר מתמיד. הסקר המחמיא שפורסם בסופ"ש האחרון הצליח להגביר עוד יותר את הנחישות שלו ושל פעיליו.
בשבוע האחרון פועל אלקבץ "מחדר המלחמה", המטה שלו ברחוב קדרון בעיר שבו טלפניות שוקדות על הרשימות ומתקשרות לתומכים פוטנציאלים. לדברי בכירי המטה, "מי שעדיין לא החליט ומתלבט עובר מסע שכנוע ואם גם לאחריו הוא לא משתכנע, אזי אלקבץ עצמו מדבר איתו ובד"כ זה עובד", אומרים שם.
"אני מרגיש בכל מקום את הסחף", אמר אלקבץ לחדש בעמק, "אנשים מבינים שיש להם אחריות ואי אפשר לסכן את עפולה". קמפיין העיר המעורבת של אלקבץ עורר הדים עצומים והפך לסוגייה הכי מרכזית בבחירות הנוכחיות אבל אלקבץ מצידו מסרב לקרוא לכך קמפיין: "כבר ארבע שנים שאני אומר את זה מדם ליבי, זועק שעפולה עלולה להפוך לעיר מעורבת ואומר שעפולה בסכנה אבל לצערי לא רק שלא היה מי שישמע אלא ההיפך: היה כאן זלזול מתמשך ועכשיו זה מתפוצץ לכולנו בפרצוף. לא סתם חברי הכנסת הערבים וארגוני השמאל רצו לפסול אותי. הם יודעים שאני האחרון שיעמוד בינם לבין הגשמת האידיאולוגיה שלהם של הפיכת עפולה לעיר דו לאומית". באחד החדרים של אלקבץ חדר אחד סגור ונעול ובו יושבים אנשי המחשוב. בחלל הגדול יותר נמצאים כל יתר תומכי ופעילי המטה שנראה שלא נחים לרגע. מוטיבציה, ובזה אין ספק, יש לאנשי אלקבץ בכמויות גדולות. אלקבץ מביט עליהם, מחייך ואומר: "אין אנשים כאלה, אני אוהב כל אחד ואחת מהם מכל הלב. עשינו קמפיין צנוע, אין לנו הרבה כסף אבל יש לחבר'ה האלה לב גדול. הם נמצאים כאן בהתנדבות ועושים הכל למען המטרה".