"אלאור צלמים": מצלמים מחוץ לקופסא

הוא מוכשר, יצירתי, מקצועי ורואה בעין החדה שלו "רגעים קטנים של אושר", שלא כל צלם ממוצע מזהה. עם ניסיון רב שנים הפך סטודיו "אל-אור צלמים" בניהולו של משה דהן, למותג מוביל בעולם צילום האירועים בעמק ובצפון, עם שירותים מתקדמים של צילומי וידאו ו'סטילס'. סיפור על אדם מיוחד עם תחביב אישי שהפך בעבורו למקצוע לכל החיים

בעידן הטכנולוגי המואץ והמתקדם בו אנו חיים, עידן ה'אייפונים' והסמארטפונים, הפך הצילום למציאות קיימת – המתועדת השכם וערב. בימינו, כל זאטוט בן 5 שולף היום את הנייד של אביו (ובחלק מהמקרים גם את שלו), ומתעד את כל מה שזז. אבל יש כאלה שהצילום מהווה עבורם דרך חיים, אומנות אמיתית שדרכה הם מתעדים מציאות ורגעים מיוחדים ומכוננים בחיים. כזה הוא משה דהן, 54, תושב היישוב הקהילתי גן נר והבעלים של סטודיו הצילום "אלאור".

• אהבה אמיתית לצילום

בזמן שחבריו גילו את משחקי השכונה, דהן החל להתעסק במצלמות, עדשות ופלאשים. כבר בגיל 10 הוא החל לתעד את בני משפחתו ולצלם את חבריו לספסל הלימודים.

• "הייתי מצלם בני משפחה, חברים וגם פרחים ונופים", משחזר דהן.

בגיל 15, הגשים משה חלום קטנטן לאחר שרכש שתי מצלמות. המצלמות של משה עבדו שעות נוספות והוא המשיך כל העת להתמקצע וללמוד. עם גיוסו לצה"ל – לשירות ביחידת הנ"מ זנח משה מעט את התחביב האהוב עליו- אך בהמשך, במהלך שירות קבע, בבסיס הטכני של חיל האוויר, הוא שב לעסוק בצילום סטילס ווידאו- כאחראי על אולפן הווידיאו והצילום. השנים עברו והאהבה של משה לצילום רק גברה והוא המשיך להתחדש כל העת בכל הדגמים החדשים של המצלמות.


הסטודיו החדיש שבבעלותו מעניק לכל החוגגים ובעלי השמחות מענה מקצועי בתחום הוידאו והתמונה. עוד בסטודיו: צילומי משפחה והריון, בוקים ועוד. כמו כן ניתן לקבל צילומי מגנטים באיכות גבוהה ביותר וצילומי זוגיות "טראש דה דרס" (Trash the dress).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חתן וכלה שצולמו על ידי משה דהן וצוות "אלאור צלמים"
חתן וכלה שצולמו על ידי משה דהן וצוות "אלאור צלמים"

לפני קצת יותר מעשור שנים, לאחר שהשתחרר משירות קבע, ורכש ידע מקצועי ברמות הגבוהות ביותר, החליט משה לצאת לדרך עצמאית ופתח את סטודיו "אל-אור" במקום מגוריו. הסטודיו מעניק ללקוחותיו שירות של צילומי חתונות, 'חינות', בר מצוות, בריתות, ימי הולדת וכל סוגי האירועים. במקביל צוותי הסטודיו ובראשם משה מתמחים בהפקת סרטי הדרכה, הפקות תדמית לחברות ומפעלים ועוד.
עם רזומה של יותר מ-40 שנות צילום וארכיון של מאות אלפי תמונות ואף יותר, מצליח משה לקלוט דרך העדשה את המראות היומיומיים מחד והלא שגרתיים מאידך ברגישות יוצאת דופן, בעין אומנותית חדה להפליא, ובמבט אחר, שונה ממה שאנחנו מכירים. לדבריו, לא מעט צלמים פשוט לא מכירים את המצלמה בה הם מצלמים, "הם פשוט מצלמים", אומר משה בחצי חיוך.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• המטרה: מוצר סופי ייחודי ומקורי

משה מדגיש כי כרטיס הביקור הכי טוב שלו הם הלקוחות הרבים שמקפידים לחזור אליו לצילום אירועים. "הסטודיו שלנו לא מתפשר על אמינות, מקצועיות, יושר, זמינות ומחירים שווים לכל כיס", מוסיף משה, "אנחנו גם תמיד מנסים להיות קשובים ללקוח, לרצונותיו ולצרכיו. כמובן שגם נכוון ונסביר מהמקום המקצועי שלנו. חשוב לנו בכל מקרה לתת דגש על מקוריות ויצירתיות, להימנע מהצילום הבנאלי או כמו שאומרים 'לצאת מהקופסא'. בצילומים הללו הפוקוס יהיה שונה, הזוויות יהיו אחרות והמוצר הסופי יהיה ייחודי ומקורי".
הצוות המוביל של "אלאור צלמים" בהובלתו של משה, מורכב מצלמים ועורכים מקצועיים המשתמשים בציוד החדיש ביותר מהשורה הראשונה בתחום. הסטודיו החדיש שבבעלותו מעניק לכל החוגגים ובעלי השמחות מענה מקצועי בתחום הוידאו והתמונה. עוד בסטודיו: צילומי משפחה והריון, בוקים ועוד. כמו כן ניתן לקבל צילומי מגנטים באיכות גבוהה ביותר וצילומי זוגיות "טראש דה דרס" (Trash the dress).
באירועים מצלמים הצוותים של דהן באמצעות מצלמות וידיאו באיכות "היי דיפינישיין", מצלמות סטילס ומצלמות רחף.