איתן קדוש הגיע להרצות בעפולה, אהרון כפיר חוגג בטברנה והמופע "מיסה קריאולה" מככב בעמק. פלאש! – רכילות בעמק

במסגרת תכנית מיל'ה בעפולה נערך מפגש עם איתן קדוש – מתנדב המשקיע את מיטב זמנו בפעילות יום יומית עבור חיילי צה"ל. קדוש מגיע לבסיסים, למוצבים ולכיפות ברזל, מחזק את ידיהם של החיילים ומביא עימו צו'פרים וחבילות שאסף עבורם מכל רחבי הארץ. לאחר הפעילות וההרצאה שניתנה ע"י איתן, הגישו החניכים חבילות בשם כל בית הספר רימונים עבור החיילים.

יאסו סלונקי: יועץ התקשורת אהרון כפיר שטייל עם זוגתו בסלוניקי וצפון יוון, ניצל את הביקור למפגש לצלילי הבוזוקי בטברנה של יאניס "רוגא" עם ידידו אבי אזולאי, לשעבר דובר עירית בית שאן. כיום אזולאי מפעיל חברת תיירות וארגון סיורים לישראלים ביוון בכלל וסלוניקי בפרט.

ח"כ אביגדור ליברמן הגיע למגדל העמק והשתתף בטקס יום הזיכרון בבית העלמין. בתמונה: סרגיי אוקלנדר (מ"מ וסגן ראש העיר), אלי ברדה (ראש העיר) ואביגדור ליברמן.

• עדי רז מאלון הגליל הוא אחד החיילים המצטיינים שנבחרו לצעוד בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. הוריו הנרגשים צפו מקרוב במאורע. כל הכבוד.

השבוע התקיימה בסניף מזרחי טפחות במגדל העמק פעילות מקסימה לילדים בסדרת "נפגשים". הפעם הגיעו לסניף, חברי להקת הבאגיס, ארבעת החרקים חברי להקה מגניבים במיוחד ששרו, רקדו והצחיקו את הילדים. עם שירים מוכרים ואהובים, סיפור על חברות מופלאה ומסר אחד חשוב: "נחשוב טוב-יהיה טוב"!. בתמונה: הבאגיס עם מיכל אינגר, מנהלת הסניף.

• בסוף השבוע האחרון התקיים במזרע המופע 'מיסה קריאולה' של מקהלת ליאלה (שירת העמק) בניצוחה של ענת אהרוני הנהדרת, יחד עם הרכב נגנים דרום אמריקאי נפלא. היה מרשים.

בנות ההון האנושי במגדל העמק הרימו את הכפפה יחד עם מנהלת המרכז ליאורה אדרי והחליטו לתמוך בלינור אברג'יל וסוגיית השביס.

• בחגיגות יום העצמאות במושב תל עדשים בלטה במיוחד חבורת הזמר המוכשרת שהפליאה בשירתה – ביניהם גם שמעון גפסו, ראש עיריית נצרת עלית לשעבר המתגורר במושב.