איתי כהן להנהלת "איקאה": "בחנו הקמת סניף בעפולה"

כהן פנה רשמית לנציגי החברה והזמין אותם לסיור מקיף בעיר, במטרה שיתרשמו מהתפתחותה. "פתיחת סניף איקאה בעיר יכול להוות מנוע צמיחה עבור עפולה", אומר כהן

איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה פנה השבוע להנהלת איקאה בישראל במטרה שייבחנו הקמת סניף בעיר. איקאה הינה חברה רב עולמית שנוסדה בשוודיה ושחביבה מאוד על הצרכן הישראלי. לחברה שלושה סניפים, בנתניה, בראשון לציון ובקרית אתא. שלושת הסניפים זוכים להצלחה רבה וקהל לקוחות ממנעד רחב של מגזרים ואוכלוסיות פוקדים את החנויות הגדולות בהן נמכרות מערכות ריהוט, פרטי עיצוב לבית, מטבחים, חדרי ילדים ועוד.
"עפולה המכונה "בירת העמק" מונה כיום כ- 55,000 תושבים והיד עוד נטויה", כתב כהן לנציגי החברה במכתב רשמי, "בשנים האחרונות העיר עברה מהפכה של ממש ונמצאת בתנופה מתמדת, בפיתוח ובניה חסרי תקדים בסטנדרטים מרשימים. הפיתוח המואץ של העיר, הפך אותה לאבן שואבת המושכת אליה תושבים רבים מכל הסביבה (קיבוצים, מושבים, כפרים) שמגיעים למרכזי קניות, מוסכים, מוסדות ציבור, בתי עסק, מרכזי תרבות, שירותי בריאות ועוד. כחבר מועצה בעיריית עפולה אשר שם את רווחת התושבים בסדר עדיפות עליון, אני רוצה לממש רעיון ולקדם בעפולה הקמה של סניף איקאה, שיהווה מנוף צמיחה נוסף ושירות לתושבי העיר ולסביבתה. כדי לבחון ולקדם את בקשתי, אשמח לארח נציגים מטעמכם ולערוך להם סיור על מנת להציג את הפוטנציאל הגלום בעיר ואת יתרונותיה. הסיור יהיה בהובלת ראש העיר אבי אלקבץ ואליו יתלוו נציג משרד הכלכלה, נציג משרד השיכון, נציגי מחלקת ההנדסה וכל גורם רלוונטי אחר. הרצון וההצלחה טמונים בחזון ואני מעוניין לממש אותם", סיים כהן את הפנייה.
עתה אומר כהן, נותר להמתין לתגובת נציגי החברה. כהן ציין כי הוא מודע לכך שלחברה בסדר גודל של איקאה יש תוכניות אסטרטגיות ארוכות טווח, ושתהליך כזה יכול להימשך שנים ארוכות, אך הוא הוסיף כי כל מיזם גדול מתחיל בצעד קטן.

איתי כהן. צילום: שיר רותם
איתי כהן

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|