איתי כהן וג'ובאני רוסו בתמונה מנצחת, רועי יעקב חוגג יום הולדת ואחיקם משה דוד חונך את הספא החדש בגלבוע. פלאש! – רכילות בעמק

חבר מועצת העיר עפולה איתי כהן נפגש ב"סוכרייה" של בירת העמק עם הכדורגלן במיל' ג'ובאני רוסו- כוכב הישרדות. זה נגמר בתמונה משותפת עתירת חיוכים.

• רועי יעקב, קודקוד ההסתדרות בישראל חגג השבוע את יום הולדתו. מזל"ט.

במסגרת היערכות עיריית יקנעם והשיטור העירוני בכלל, ולאירועי החגים הקרבים, והקיץ והחופש הגדול, נרכשו בימים האחרונים עבור השיטור העירוני שני זוגות אופניים חשמליים, והללו יסייעו לפקחי השיטור בפעילותם המגוונות ברחבי העיר.

 ח"כ פנטהון סיום הגיע בשני השבוע לביקור במטה כולנו בעפולה. ליוו אותו מובילי המטה: איתי כהן, עו"ד ענבל אפשטיין כידרה ויותם ויסמן.

במסגרת שיעורי המדעים, קבלו תלמידי כיתות ו' מבית ספר "אופקים" במרחביה משימה ממהנדס המועצה, לתכנן בית המנצל אנרגיה ירוקה. התלמידים, למדו את הנושא, חקרו, בדקו, ערכו ניסויים ובנו דגם של בית. השבוע הגיע מהנדס המועצה, דובי וינגרטן ביחד עם ענבל מור, מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים ועם נציגי היחידה הסביבתית לסקור ולהעריך את הדגמים המרשימים.

מירב הרוניאן, רכזת הקורסים ממכללת נצרת עילית-יזרעאל נראית אפופת אושר בימים האחרונים. בירור קצר של המדור גילה שמירב אוטוטו פותחת קורס עיבוד שבבי וההרשמה כמו מעיין שופע, רק מתגברת.

מלון אוליב בגלבוע של רשת מלונות אוליב התחדש בספא מפואר חדש -Valley spa שישמש את אורחי המלון וכמובן את תושבי האזור. יועץ התקשורת העפולאי אחיקם משה דוד ניצל את ההזדמנות להתחדש וחגג את יום הולדתו במלון ובספא החדש.

שישי. בית קפה עפולאי. שחר בג'רנו מתדיראן עפולה ויהודה משה מעיריית עפולה מנהלים שיחה ערה על קפה ומאפה. על הפרק: עניינים ספורטיביים כמובן.