איתי כהן: “ביום רביעי תושבי עפולה יתעוררו למציאות חדשה"

הפעיל החברתי איתי כהן נערך עם חברי הרשימה שלו ליום הבוחר ואומר: “עבדתי קשה חמש שנים בכדי להגיע מוכן לבחירות ובמטרה לזכות באמון התושבים"

לוח הזמנים של הפעיל החברתי איתי כהן מעפולה הפך להיות במרוצת החודש שלפני הבחירות בלתי אפשרי. לאחרונה הוא ביקש ממעסיקו לצאת לחופשה בכדי שיוכל להתמקד בקמפיין שהוא מוביל – יחד עם חברי סיעת "הבית החברתי" שבראשה הוא עומד – ושמתמודדת למועצת העיר עפולה. כהן, 31, נשוי לנופר ואב לפאר, 5, ואמה, 3.
יום ממוצע שלו מתחיל בשעות הבוקר המוקדמות ולאחר פיזור ילדיו בגני הילדים הוא מתמקד בקמפיין שלו, יחד עם חבריו לרשימה, “מרבית היום, מהבוקר, עד השעות הקטנות של הלילה, מוכוונות לפעילות בקמפיין שלי", אומר כהן, “כמי שמוביל את הרשימה, אני מעורב ומעורה בכל מה שקורה וחשוב לי להעביר את המסרים הרצויים לתושבי העיר. התחושות לקראת יום שלישי הן נהדרות ולא רק בתקופה האחרונה אלא בכלל מאז שהכרזתי על התמודדותי לפני פחות משנה. התגובות חיוביות ואוהדות לא רק ברשתות החברתיות אלא גם במפגשים שאני מקפיד לערוך מדי יום ביומו ברחבי העיר".
בשנים האחרונות זוכה כהן להערכה רבה מצד תושבים רבים בעפולה, לאחר שניסה לסייע להם במצוקות כאלה ואחרות. שמו מוזכר לא פעם בעקבות פרשת הקרקעות במורדות עפולה הצעירה והקו שהוביל כיו”ר מטה המאבק. התמיכה והאהדה להן הוא זוכה, הובילו אותו לדבריו לנסות ולהתמודד על מקום במועצת העיר. במהלך הראיון עמו, באופן ספונטני לחלוטין, כשהוא קיבל עוד פנייה לסיוע מתושבת העיר אומר כהן: “עבדתי קשה חמש שנים בכדי להגיע מוכן ליום הבוחר ובמטרה לזכות באמון התושבים. ביום רביעי תושבי עפולה יתעוררו למציאות חדשה, בזה אין לי ספק. זו פעם ראשונה שאני מתמודד. אני מודה שאני חש התרגשות רבה ולצידה תחושת שליחות אמיתית ורצון עז לשרת את תושבי עפולה והשכונות סביב שולחן מועצת העיר. אני בטוח שכבר בעתיד הקרוב אשמיע את קולם של התושבים בצמתים החשובים בהם מתקבלים ההחלטות הכי חשובות הנוגעות לעיר. מכאן אני קורא לתושבי עפולה לנצל את הזכות הדמוקרטית שניתנה להם ולצאת להצביע".

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|