איתי כהן: "אני חש התרגשות עצומה לקראת ישיבות מועצת העיר"

בלי דוברים, בלי קמפיינרים, עם תקציב מינימאלי, אבל “עם לב גדול וחיבור תמידי לתושבים ולשטח”. כך זכה איתי כהן במנדט המיוחל למועצת העיר עפולה

"הבעת האמון של תושבי עפולה בי לא מובנת מאליה. התושבים בחרו בי בגלל עשיה נטו, לא בגלל קמפיין צבעוני שבו הושקע ממון רב. לא היו לי קמפיינרים, דוברים, הכל עשיתי לבד, עם תמיכה של המשפחה הקרובה וחברים", כך, שהוא עדיין נרגש, מספר איתי כהן, חבר המועצה החדש בעפולה על התחושות שאופפות אותו עם קבלת הטייטל החדש. מאות שיחות טלפון, סמסים וברכות בפייסבוק רק הגבירו את תחושת הגאווה בקרבו של כהן שחש עתה תחושת אחריות וממתין בציפייה דרוכה והתרגשות עזה לקראת ישיבות מועצת העיר, "אני שמח מאוד לראות את הגאווה של ההורים שלי, את החיוך על פניו של אחי אלירן שעמד מאחוריי בצורה איתנה ואת התגובות של כלל האוכלוסייה בעיר", אומר כהן, "כבר בשבוע האחרון חזרתי לשטח הלכה למעשה ובחנתי כיצד אני יכול לעזור לתושבים. על הטיקט הזה זכיתי לקבל קולות ואין לי כוונה לאכזב אף אחד".

בשנים האחרונות פועל כהן רבות בקרב תושבי בירת העמק ואת הפעילות הזו הוא הציג גם בקמפיין שלו למועצת העיר, אליה הוא נבחר לראשונה. את השבוע האחרון מעביר כהן בפגישות עם תושבי העיר ובחינת דרכים לפתרון בעיות ומצוקות, "לשמחתי אחרי האמון שקיבלתי מתושבי העיר אוכל להשפיע בצורה משמעותית יותר, כחלק מבין מקבלי ההחלטות", אומר כהן, “הטייטל החדש שקיבלתי הוא מרגש ומעצים אבל אני נשאר אותו איתי עם רגליים על הקרקע, ואני מבטיח לתושבים שאסייע בכל פנייה שתגיע אליי. אני בטוח שחילופי השלטון יאפשרו לי לפעול במנעד רחב יותר של תחומי פעילות, יחד עם אבי אלקבץ שידוע ברגישות שלו כלפי תושבי עפולה. הוא מדבר בגובה העיניים וזה אחד הגורמים שהובילו אותו לניצחון המרשים".