אישום: גידל סמים וגנב חשמל בדירה בעפולה

בשבוע שעבר, בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל ובהתאם לצו בימ"ש, בוצע חיפוש בדירה, הנאשם נעצר וכל אמצעי גידול הסמים והצמחים במשקל כולל של 9.55 ק"ג נתפסו

תושב נוף הגליל שגנב חשמל בשווי 10,000 שקלים בחודש ושכר דירה בשווי 2500 בחודש לטובת גידול סמים, נעצר ואתמול הוגש כנגדו באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום בבימ"ש שלום נצרת. בפעילות יזומה שביצעו שוטרי משטרת ישראל נעצר בשבוע שעבר הנאשם בחשד להפעלת מעבדת סמים בדירה ששכר בעפולה לצורך גידול הסם.

מעובדות כתב האישום עולה שהנאשם שכר בחודש יוני דירה בעפולה. את הדירה שכר הנאשם למטרת גידול צמחי קנאביס ולא התגורר במקום. מיד לאחר ששכר את הדירה החל בביצוע שיפוצים והתאמת הדירה לגידול הסם. הנאשם אטם הרמטית את חלונות הדירה, התקין גופי תאורה, ומערכת איוורור והשקייה בכל שלושת חדרי הדירה. בנוסף הוא התחבר לחשמל באופן פיראטי מהארון בבניין ובעקבות כל סיכן את דיירי הבניין.
הנאשם רכש 152 שתילי צמח הקנאביס אותם גידל בעציצים בכל חדרי הדירה. בהתאמה לקצב צמיחתם החליף את העציצים לגדולים יותר.

בשבוע שעבר, בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל ובהתאם לצו בימ"ש, בוצע חיפוש בדירה, הנאשם נעצר וכל אמצעי גידול הסמים והצמחים במשקל כולל של 9.55 ק"ג נתפסו. מדוברות המשטרה נמסר: ״משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להילחם בתופעות פשיעה חמורות, וסיכול של הפצת סמים מסוכנים על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה״.