אישום: בעל רצח את אשתו ההריונית והעלים את גופתה

מכתב האישום עולה כי הנאשם העלים את הגופה והתוודה בפני אחותו כי חנק את אשתו למוות, וכי לעולם לא ימצאו את גופתה

פרקליטות מחוז צפון הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד עאווני עאמר זיאדאת, בן 23, מנצרת בגין רצח אשתו אחלאם זיאדאת שהייתה בהריון מתקדם והעלים את גופתה.
מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד אביטל שרוני עולה כי אחלאם והנאשם היו נשואים מזה כשנה, ובמועדים המתוארים בכתב האישום, האישה הייתה מצויה בחודשי הריון מתקדמים. במהלך תקופת נישואיהם הקצרים, שררו בין בני הזוג יחסים עכורים. במועד מדויק שאינו ידוע למאשימה, גמלה בליבו של הבעל ההחלטה להמית את אשתו על רקע חשדו כי היא רוצה לעזוב אותו ולמנוע ממנו לגדל את הילד שיוולד.
ביום 24/10/2016, הזמין הנאשם חדר בצימר בנצרת עילית ואמר לאשתו כי ברצונו לבלות עימה לילה מחוץ לבית. בהמשך בסביבות השעה 20:16 השניים הגיעו לצימר ושהו שם כשעתיים. בהמשך להחלטתו להמית את אשתו, במהלך שהייתם של השניים בצימר, חנק אותה הנאשם למוות, בדרך שאינה ידועה למאשימה, בכוונה לגרום למותה.

עאווני עאמר זיאדאת. נאשם ברצח אשתו שהיתה בהריון מתקדם
עאווני עאמר זיאדאת. נאשם ברצח אשתו שהיתה בהריון מתקדם

עוד עולה כי סמוך לשעה 22:20, יצא הנאשם מהצימר כשהוא נושא את גופתה על ידיו. הוא הכניס אותה לרכב ועזב את המקום. זמן קצר לאחר מכן, הגיע הנאשם לבית אחותו, שבנצרת עילית, בו היא מתגוררת עם בן זוגה וביקש ממנו מעדר. לאחר שקיבלו לידיו, עזב את המקום. הנאשם העלים את גופת אשתו וכעבור מספר שעות, שב לבית האחות והתוודה בפניה כי חנק אותה למוות, וכי לעולם לא ימצאו את גופתה.
למחרת, סמוך לשעה 20:00 הגיע הנאשם אל הבית וסיפר בכזב לאמה ולאחיה של אשתו כי היא נחטפה כמה שעות קודם לכן, בעת שעשו דרכם ברכב מחיפה לנצרת, סמוך לישוב ציפורי. בהמשך הערב, התייצב הנאשם בתחנת המשטרה ומסר בכוונה הודעה כוזבת לפיה אשתו נחטפה בדרכם מחיפה לנצרת.
במשטרה ביצעו בחקירה מורכבת ומקצועית שנוהלה בחודש וחצי האחרונים וראשיתה בתאריך 25.10.16, עת שלתחנת משטרת נצרת, נכנס זידאת ו"התלונן" כי אשתו נחטפה על ידי שני רעולי פנים באזור כביש 79 בזמן שחזרו מבילוי משותף בחיפה. גרסת ה"מתלונן" לא נשמעה אמינה לחוקרי המשטרה והוא נעצר באותו ערב.

חיפושי המשטרה העלו חרס בידים
חיפושי המשטרה העלו חרס. גופת הנרצחה לא נמצאה

שוטרי משטרת ישראל ערכו חיפושים נרחבים לאיתור האישה – תחילה באזור שכונת בת גלים בחיפה ע"י שוטרים ומתנדבים מיחידת הצוללנים של משטרת ישראל. בחקירה הושקעו משאבים רבים בתחום האנושי והטכנולוגי ועם התקדמות החקירה החיפושים באמצעות יחידות המשטרה כגון: פרשים, כלבנים, מתנדבים ומסוקים שהתמקדו באזור נצרת עלית בניסיון לאתר את גופת הנרצחת. במהלך החקירה, נחקרו עשרות נחקרים ולמרות כל זאת מקום קבורתה של האישה אינו נודע.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|