אירוע פתיחת הקיץ במוזס חוצות אלונים

מוזס חוצות אלונים שמח לפתוח את עונת הקיץ באירוע חגיגי במיוחד: ב-19 ביוני, יום ו' בין השעות 13:00 עד 18:00, המסעדה תגיש ארוחות לייט נייט. מלבד מוסיקה טובה והמבורגרים משובחים, ייהנו הסועדים מקאווה ומבירה אלכסנדר על חשבון הבית וכמובן מאווירה קיצית, צעירה ותוססת.

תפריט הלייט נייט המפורסם של מוזס כולל מנות במחירים סופר משתלמים. בתפריט תוכלו למצוא ראשונות: מוזס פיש סטיקס (20 ₪), כנפיים בצ'ילי צהוב (20 ₪), נאגטס עוף (25 ₪) עיקריות: ארטבורגר 200 גרם/ בורגר בקר קלאסי 200 גרם/ מיזורי בורגר- טבעוני (42 ₪), המבורגר חובק עולם 200 גרם (52 ₪), המבורגר בקר קלאסי 300 גרם (57 ₪) ותוספת ליד ההמבורגר ללא עלות: טוגני מוזס/ שבבי בצל מטוגן/ סלט ירוק/ פירה תפו"א.

מוזס חוצות אלונים מציע לקהל הצפוני מגוון מנות מהמטבח האמריקאי, כשבראשן הארטבורגר המפורסם, מנת הדגל של מוזס- מתכון קפדני בן שלושה דורות, מחלקים מובחרים של בקר, עגל וכבש בקיצוץ גס עם קטשופ פלפלים ביתי.

חוויית האכילה במוזס אשדוד מותאמת לכל סוגי הקהלים:

  • תפריט עסקיות משתלמות בימי חול בין 12:00 ל- 17:00 הכוללות מנה ראשונה, עיקרית, תוספת ושתייה ב- 59 ש"ח.
  • ארוחות לייט נייט במיוחד לקהל הבליינים- תפריט מוזל וארוחות מוזלות כל ערב החל מ 23:00 עד השעות הקטנות של הלילה באווירה תוססת וצעירה.
  • התפריט המגוון של מוזס כולל גם תפריט בריאות הכולל מנות המתאימות גם לצמחונים, לטבעונים ולנמנעים מגלוטן. למשל המיזורי בורגר- טופו, עדשים, פטריות ואגוזי מלך עם סלסת עגבניות ושקדים, 52 ₪
  • עולם הילדים של מוזס מעניק חוויה יוצאת דופן המשאירה את הילדים סקרנים, עסוקים ושמחים. תפריט הילדים הוא למעשה חוברת פעילות ממותגת מוזס עם צבעים ופלייסמנט לצייר עליו, ארוחת הילדים מציעה המבורגר עם תוספת, שתייה וקינוח ב- 49 ש"ח. ואיך אפשר בלי מתנה לילדים המגיעה לכל ילד אשר הזמין את ארוחת הילדים.
  • חדר V.I.P לאירועים חגיגיים או פגישות עסקיות. החדר יכול להכיל עד 12 אנשים והוא כולל מסך פלזמה ומערכת סאונד מתקדמת.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|