אירועי הדרבי: אלקבץ כיכב ביציע, הוכנבוים השתולל על הקווים

הדרבי הלוהט הסתיים בניצחון ביתי 2:0 של נצרת עילית על עפולה. אבי אלקבץ גנב את ההצגה ביציעים והתקבל באהבה גדולה. במקביל, ירון הוכנבוים השתולל על הקווים והורחק. בעפולה מתחו ביקורת: "ההתנהגות של הוכנבוים ראויה לכל גינוי. הוא חימם את האווירה"

הדרבי הלוהט הסתיים עם ניצחון ביתי 0:2 של נצרת עילית על הפועל עפולה במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית, שכרגיל סיפק כותרות ולא רק בהקשר של כדורגל.
העפולאים שחסרו את גולדמן וגרגץ הפצועים הציגו יכולת עדיפה  בחצי הראשון והגיעו לכמה מצבים קורצים שבנס לא נכנסו לשערו של איבגי. אבל בחצי השני המקומיים, שחסרו את גיא דיין וחוליו סזאר, חזרו לעניינים. אלון נצר נגח פנימה בדקה ה-84, ועמוק בתוך תוספת הזמן אוהד רבינוביץ' רביבוביץ הכפיל את התוצאה. בסיום נצרת עילית ניצחה 2:0 וקטעה רצף של 3 משחקי ליגה ללא ניצחון.
בתוך כך, בדקות הסיום ירון הוכנבוים השתולל על הקווים והורחק על ידי השופט אוהד אסולין במהלך תוספת הזמן הארוכה.
גורמים בעפולה מתחו ביקורת נוקבת כלפי הוכנבוים ואמרו: "גם בדרבי הקודם בעפולה הוא הורחק. ההתנהגות שלו לא מכבדת את הענף וראויה לכל גינוי. הוא הלהיט את האווירה עם הערות שלא מכבדות את הכדורגל". עוד לפני המשחק הייתה חגיגה גדולה ביציעי גרין מצד המחנה של ראש העיר הנבחר אבי אלקבץ, שהתקבל באהבה גדולה על ידי האוהדים, כולל אוהדי נצרת עילית. רגע לפני הכניסה למגרש אלקבץ פגש את ששי יעקב ונרשמה ביניהם לחיצת יד קרה במיוחד. בהמשך, אלקבץ ניגש גם לראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט.