איפה אתם קונים את האלכוהול שלכם?

זו אמנם מצווה לשתות אלכוהול בחג פורים, אבל אתם ממש לא חייבים לשלם על כך ביוקר. היכרות עם המקומות שבהם ניתן להשיג אלכוהול משובח בזול תחסוך לכם בהוצאות מעכשיו ועד סוף השנה

אלכוהול נחשב למוצר צריכה יקר. עד לפני מספר שנים העדיפו רוב הישראלים להמתין עם רכישות אלכוהול לדיוטי פרי, שם הוא כמובן נמכר בלי מס ולכן במחירים נמוכים לכאורה מאלו שבחנויות השיווק וברשתות הגדולות. עם זאת, בדיוטי פרי יש כיום לא מעט מגבלות ורק מעטים מאתנו יכולים  להרשות לעצמם לצאת לחו"ל פעם בכמה שבועות רק כדי לחדש את מלאי האלכוהול.
אחרי שמורידים את הדיוטי פרי מרשימת האפשרויות מתגלה עולם שלם של אופציות חדשות. היום כבר ניתן לקנות אלכוהול במחירים נוחים ואפילו להזמין משלוחים עד הבית. חג פורים שהיה עכשיו הוא דוגמא לאירוע שאליו יש להיערך עם כמויות נכבדות של אלכוהול, בין היתר כי מדובר על מצווה גדולה. מצד שני, אף אחד לא חושב שהמצווה היא גם לשלם ביוקר על האלכוהול ולכן צריך להכיר את האפשרויות הקיימות.

• רכישת אלכוהול בחנויות: זמינות גבוהה מול מחירים יקרים

האופציה הזמינה ביותר היא לקנות אלכוהול בפיצוצייה. אפשר לקנות כמעט את כל סוגי האלכוהול ובעיקר את המותגים הרגילים עד השעה 23:00, לרבות כמויות גדולות יחסית של בירות, וודקה וויסקי. החיסרון הוא מחירים שגבוהים בעשרות אחוזים מרשתות השיווק ובמאות אחוזים מאלו של הדיוטי פרי או האינטרנט.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אופציה אחרת היא לקנות אלכוהול ברשתות השיווק הרגילות, או בסופרים שיש ליד הבית. כאן הזמינות מעט מוגבלת לשעות העבודה הרגילות של הרשת, אבל המחירים נורמליים יותר. החיסרון הוא היצע נמוך של אלכוהול איכותי ודגש על בקבוקי יין ושמפניה בלבד. עם זאת, משתלם לקנות את האלכוהול בסופר אם מתכננים רכישה מרוכזת לקראת אירוע או כאשר יש מבצעים ספציפיים.

• אלכוהול באינטרנט: מחירים נוחים ומשלוחים עד הבית

מי שמכיר מקרוב את תחום האלכוהול ולא מוכן לוותר על מותגים יוקרתיים כבר צריך לדעת שאין תחליף לרכישה דרך האינטרנט. החיסרון היחיד הוא שתצטרכו לחכות כמה שעות או ימים עד שתוכלו לטעום מהבקבוק, אבל היתרון הוא חיסכון אדיר בהוצאות וכאמור משלוחים שמגיעים עד פתח הבית או המשרד.
כמו כן, רצוי לנצל את המחירים האטרקטיביים של אלכוהול באינטרנט כדי לטעום מותגים חדשים. ברכישה של מותגי פרימיום כמו וודקה בלוגה מחיר הוא שיקול משמעותי. הסוד הוא להישאר עם וודקה איכותית או וויסקי משובח אבל עדיין להימנע מהוצאות מיותרות.
הרכישה דרך האינטרנט נוחה וזמינה. ניתן לגלוש לאתרי האינטרנט מכל טלפון נייד או מחשב עם חיבור לאינטרנט ולבצע הזמנה מיידית. הטיפ היא להזמין את האלכוהול לפחות כמה ימים לפני המסיבה, כדי להשאיר זמן לתוספות ושינויים.