אין על הלוק הקשוח ההוליוודי של איש האבטחה הבכיר הלל בניסטי. פלאש! – רכילות בעמק

קבלו את איש האבטחה הבכיר הלל בניסטי בפוזה של שחקן מהוליווד. אהבנו את המראה הקשוח. צילום: "אבי רביבו, צילום ספורט"

יש לכם ד"ש חמה מהודו הרחוקה: יו"ר הפועל עפולה בכדורסל יוסי מלכה יו"ר וחבר הנהלת המועדון אלי אמיתי לקחו טיים אאוט קצר מהלחץ ויצאו לטיול קצר בהודו….תבלו ותחזרו בשלום.

דרור כהן
הקואוצ' דרור כהן מתרכז לפני המשחק

המאמן דרור כהן ברגע של התכנסות עצמית. שלא תפריעו לו בטעות. צילום: "אבי רביבו, צילום ספורט"

בשבוע שעבר ניצחה קבוצת ליגה ב' של הפועל עפולה את יפיע…האוזניים של השחקנים היו באולם בבית אלפא שם הפתיעה כפר תבור את הגלבוע והחזירה את עפולה לראש הטבלה…את הצעקות של עומרי שכטמן אלעד פוגל ויובל אסולין אפשר היה לשמוע עד עפולה. אפשר להירגע קצת…

לידיעת הציבור: תשתדלו לא להפריע למחזיק תיק הספורט בעיריית מגדל העמק יוסי פורטל בימי שני בערב כי שמענו שהבחור נמצא בשיעורי תורה. צדיק כתמר יפרח.

ורד יוסף
הואהדת הוותיקה של החקלאים האדומים מהגלבוע ורד יוסף לא נשברת מהפסדים מביכים.

למרות ההפסד המפתיע בבית מול קרית גת, האוהדת המושבעת של גלבוע/גליל ורד יוסף שמרה על חיוך אופטימי בסיום המשחק. מקסימה.

דקות ספורות אחרי שריקת הפתיחה בין קריית גת להפועל גלבוע/גליל בגן נר, מנהל מחלקת הנוער של גלבוע/מעיינות לירן וינקור חלף בעצבים ליד יציע העיתונאים ומלמל לעצמו: "בכל פעם שמגיעים לכאן ילדי מחלקת הנוער, הקבוצה מפסידה".

יאללה סולחה: אחרי שנתיים של דם רע והכפשות הדדיות, המאמנים רפי בוסקילה ואיתן טייב, שעד לא מזמן פשוט לא יכלו לסבול אחד את השני, החליטו לערוך סולחה מרגשת בחסות הרב איתי תורג'מן מבית שאן. אנחנו תמיד בעד שלום.

אדיר
אדיר

כדורגלן אסי גלבוע אדיר דנין פגש באופן אקראי את רון שלום, בשבילכם "הרון הרון מעג'ור", וזה נגמר בסלפי לפנים של שני בחורים מסוקסים בעלי חזות מזרחית אותנטית.

בתוך כל הסערה שהייתה השבוע באסי גלבוע, יו"ר המועדון אוהד אפרים מצא זמן לנקות את הראש-הוא הגיע למשחק כדורסל בגן נר וראה את גלבוע/גליל חוטפת הפסד מפתיע בבית מול נועלת הטבלה קריית גת.

קצת נוסטלגיה: נשיא הפועל עפולה בכדורגל, ששי יעקב, העלה השבוע לפייסבוק תמונה נוסטלגית מהתקופה שבה היה שחקן כדורסלן בהפועל עפולה לצד מורי סילבן ומנחם אביטן והצליח לרגש רבים.

כבוד לכדורגלנים הצעירים נבחרת חטיבת הביניים של אמי"ת יהודה בעפולה. סיימו במקום השני בטורניר הארצי
כבוד לכדורגלנים הצעירים מנבחרת חט"ב באמי"ת יהודה בעפולה. סיימו במקום השני בטורניר הארצי

נבחרת חטיבת הביניים של ביה"ס אמי"ת יהודה בעפולה בהדרכתו של המאמן אמיר מלול השתתפה בגמר הארצי של רשת אמי"ת שנערכה השבוע במודיעין וסיימה במקום השני.

סתם רצינו לעדכן אתכם: הבועט חיים קימה שהחליט לפני שנתיים לתלות את הנעליים בשלב מוקדם מאוד של הקריירה, סיים לאחרונה בוינגייט תעודת מאמן כושר

בעירוני הפועל עפולה שומרים על המוראל וערב המשחק עם רמת גן גבעתיים התארחה הקבוצה בביתו של מאמן הקבוצה רועי פרל לארוחה דשנה ומזינה. לבריאות.