איך נגמר המפגש האקראי בין הסופר מודל שיר אלמליח והבועט סולטן זועבי? פלאש! רכילות בעמק

שבוע שעבר, תל אביב: הבועט סולטן זועבי פגש באופן אקראי את הסופר מודל שיר אלמליח וזה נגמר בתמונה שלפניכם.

• קצת באיחור: יום שישי לפני שבועיים, רגע לפני המשחק הליגה מול רובי שפירא. חלוץ מגדל העמק יותם כהן רשם בווטסאפ של הקבוצה לשוער מג'די חלאיילה להישאר בשער ולא לקבל גול מ-30 מטר. ומה קרה יום אחרי? השוער קיבל גול מ-35 מטרים. תודו שזה מצחיק.

• מוטי גורנו איש רב פעלים: ביום יום הוא מאמן את דור העתיד של הכדורסל בעמק ומלווה את בנו קורן שעובר שיקום ברגלו. בין לבין הוא מוצא זמן לסייע בהיכל הספורט בעפולה בבעיות האלקטרוניקה והשעונים.

שחקני עירוני הפועל עפולה צפו יחד בקלאסיקו הישראלי בכדורסל ונהנו מהפינוקים של 'ירון נוגה וצוות פיצה רימיני', שפינקו את הקבוצה בפיצות סלטים ושאר מטעמים. היה משולם.

סיבה למסיבה: אנשי המנהלה של גלבוע/גליל רונן בגים והכרוז גושן חוגגיםבאולם גן נר
סיבה למסיבה: אנשי המנהלה של גלבוע/גליל רונן בגים והכרוז גושן חוגגיםבאולם גן נר

שדר הרדיו והכרוז בעל הקול הענוג ניר גושן ואיש התקשוב והאלקטרוניקה באולם בגן נר רונן בגים נתפסו בעדשת המדור.

• דיווח תנועה: מאמן הכדורסל המוכשר ורון גנדלמן יצא לאירוע משפחתי בקנדה הרחוקה…את מקומו תפס באופן זמני לא אחר מאשר יוסי שלצד ניהול בית הספר לכדורסל ימלא בינתיים את מקומו של גנדלדמן.

• רגע אחרי שחלון ההעברות נסגר והשיגעון נגמר, סוכן השחקנים אורן דניאל הרים טלפון לסוכן נסיעות וסגר חופשה בחו"ל בכדי להירגע ולהטעין מצברים. היעד: מדריד.

• הפוסט שריגש השבוע את המדור שייך לאיתי אליהו, ששפך את אשר על ליבו בצורה הכי כנה ומרגשת לאחר שהדחפורים החלו להרוס את מגרש הקט-רגל המיתולוגי ויצ"ו. "כל כך משמח לדעת שמורידים את המגרש רק על מנת לבנות משהו חדש יותר ומותאם יותר לשכונה ועוד תשוב עטרה ליושנה", כתב אליהו. ואמרו אמן.

העיתונאי המוערך יוסי ועקנין בביקור פרידה נוסטלגי מבלומפילד הישן
העיתונאי המוערך יוסי ועקנין בביקור פרידה נוסטלגי מבלומפילד הישן

הקולגה יוסי וקנין ביקר השבוע באצטדיון בלומפילד ביפו רגע לפני שהוא משנה את מראהו לתמיד.

• יום שני האחרון, דקה אחרי הניצחון על הפועל ת"א. מנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי ניגש לראש המועצה עובד נור ולחש באוזנו: "רק הגעת למשחק והבאת איתך את המזל…כנראה שאתה צריך להגיע יותר".

• נשארים בגן נר: איש העסקים האמיד ועסקן הכדורסל רענן כץ נחת באולם בגן נר והתיישב לצידו של הבעלים חיים אוחיון במשחק מול הפועל ת"א. האם כץ מתכנן להשאיר צ'ק שמן בגן נר? ימים יגידו.

האוהד מספר אחד של גלבוע/גליל לא נח לרגע לפני המשחק
האוהד מספר אחד של גלבוע/גליל לא נח לרגע לפני המשחק

↑ האוהד הכי מושבע של הפועל גלבוע/גליל, עידן דרורי, תפס פיקוד על הבסטה המאולתרת בכניסה לאולם בגן נר ומכר חולצות של הקבוצה.

• עכשיו יש תאריך רשמי: הפרפרים בבטנו של המורה והמאמן אפי סבג מתחילים לעבוד שעות נוספות. הסיבה: הבחור סגר תאריך ומקום לחתונה: 19 ליולי באולמי 'הסיידנה'. רשמנו לפנינו.

• סתם רצינו לעדכן אתכם: איש הכדורסל המוכשר מעפולה, נתנאל דהן, שקוע בימים אלה במבחנים במסגרת לימודיו (מדעי המדינה) והציבור מתבקש לא להפריע לו. תודה מראש על ההבנה.

• ציפור קטנה לחשה לנו: יו"ר אסי גלבוע אוהד אפרים מטפח אהבה חדשה ולא פלא שהוא מרגיש בעננים. חבר קרוב לחש באוזני המדור: "אנחנו מקווים שהפרפרים ימשיכו לשחק אצלו בבטן עוד הרבה זמן". גם אנחנו מקווים.

הצלם הספורטיבי אבי רביבו נתפס בעדשה שלנו עם שחקני הפועל מגדל העמק
הצלם הספורטיבי אבי רביבו נתפס ללא המצלמה ו עם שחקניה הזרים הפועל מגדל העמק

דקה אחרי המשחק בין עפולה למגדל העמק, יקיר המדור אבי רביבו הצטלם עם הזרים של מגדל העמק.

• היכונו היכונו: בקרוב תוכלו לשמוע ברדיו את קולו הענוג של הקולגה עופר סלומון בפרסומת מגניבה לחברת AIG. אנחנו סקרנים בדיוק כמוכם.

• הכל נשאר במשפחה: אור מרדכי, איש המשק הוותיק של הפועל עפולה בכדורסל, מגדל את דור העתיד של הצוות עם בן הדוד ירין מרדכי שמגיע לאימוני הקבוצה ולמשחקים.